| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

در کنفرانس مطبوعاتی فیلم «ایندیانا جونز ۵»

هریسون فورد : می‌خواهم همچنان بازی کنم

کنفرانس مطبوعاتی «ایندیانا جونز ۵» با حضور کارگردان و بازیگران فیلم برگزار شد.

هریسون فورد : می‌خواهم همچنان بازی کنم

آرمان‌ملی‌آنلاین اعتمادنوشت، کنفرانس مطبوعاتی ایندیانا جونز ۵ با حضور بازیگران فیلم از جمله مشهورترین آنها «هریسون فورد» ، «مدز میکلسون»، و «جیمز منگلد» کارگردان این فیلم پرهزینه در کاخ جشنواره کن برگزار شد.

دراین نشست مطبوعاتی هریسون فورد گفت:« دوست داشتم فیلمی جذاب و دوست داشتنی ببینم و نمی توانستم انتظار بهتری و بیشتری از فیلم داشته باشم. سناریو و کارگردانی و بازیگران همراهم همگی عالی بوده اند و مرا که دیگر پیرمرد هستم را تحمل کرده اند. من فقط می خواهم همچنان بازی کنم.»

کارگردان فیلم از توانایی های بالای هریسون فورد و صبر و تحمل و همچنین استعداد بالایش تعریف و قدردانی کرد.

«مدز میکلسون» در مصاحبه مطبوعاتی «ایندیانا جونز ۵» در کن گفت: «قطعا در عمر کاری ام پشیمانی هایی دارم. فیلم ها و پروژه هایی بوده اند که رد کرده ام، و شاهکار از آب در آمده اند! اما در نهایت می توانم بگویم که خوشحالی و رضایتم از پشیمانی هایم بیشتر است. مخصوصا وقتی شانس کار کردن با بزرگانی چون «هریسون فورد» نصیبم میشود.

در لحظاتی از نشست اشک در چشمان « هریسون فورد » در کنفرانس مطبوعاتی آخرین فیلمش «ایندیانا جونز ۵» جمع شد. او در حالی که درباره بازسازی زندگیش در ذهنش از طریق پیشرفت داستان شخصیش در زندگی صحبت می کرد، بغضش گرفت و با اشک در چشمانش به حرف هایش ادامه داد:

«من خیلی خوش شانس هستم که توانستم باشخصیت هایی به شدت با استعداد کار کنم که به من راه بودن در بین این همه نوابغ سینما را نشان دادند. توانستم با وجود اشتباهات به بازی کردن و کارکردن در سینما ادامه دهم. و هر کاری که دوست داشتم انجام دهم. و من به این چالش در زندگی ام نیاز دارم. »

 


 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار