| کد مطلب: ۱۰۵۸۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

جزییات پرونده شهادت سردار «سلیمانی» در عراق | تحقیقات از 17 متهم در جریان است

جبار عوده یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق گفت: روند تحقیقات از 17 متهم پرونده شهادی سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در حال برگزاری است و همچان ادامه دارد.

جزییات پرونده شهادت سردار «سلیمانی» در عراق | تحقیقات از 17 متهم در جریان است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «جبار عوده» یکی از رهبران چارچوب هماهنگی (ائتلاف سیاسی جریان‌های شیعه) تاکید کرد که تحقیقات در خصوص پرونده شهادت فرماندهان پیروزی همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تحقیقات از ۱۷ متهم پرونده شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در جریان است.

عوده تاکید کرد: طرف‌های مختلفی از جمله طرف‌های داخلی و خارجی، در این پروند دست دارند.

وی تصریح کرد: عدالت در حق تمام کسانی که در این جنایت دست دارند اجرا خواهد شد؛ جنایتی که کاخ سفید در پسِ آن قرار دارد. تحقیقات انجام شده، به حقایق مهمی دست پیدا کرده که از سوی دستگاه قضاء اعلام خواهد شد.

عوده بیان کرد: کسانی که در این جنایت دست دارند یه عده افراد بزدل و خائن محسوب می‌شوند.

وی پیش از این اعلام کرده بود که جنایت ترور رهبران پیروزی در فرودگاه بین المللی بغداد یک پرونده بین المللی بوده و سه طرف در این جنایت دست داشته‌اند. آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی افراد در داخل کشور که با آنها تبانی کردند، به صورت مستقیم در این ترور دست دارند.

عوده اضافه کرد: جریان‌های ملی عراق نمی‌توانند قبول کنند که این پرونده تحت هیچ عذر و بهانه‌ای لاپوشانی شود. باید قصاص خون‌های پاکی که ریخته شده بر اساس یک محاکمه عادلانه علیه کسانی که در این ترور دست داشته‌اند گرفته شود.

مهر به نقل از المعلومه نوشت، وی تاکید کرد: تمام اقدامات قضائی در بغداد در جریان است و نتایجی به دست آمده که به زودی اعلام خواهد شد. دست عدالت کسانی که در ترور فرماندهان شهید ما دخالت داشته‌اند رها نخواهد کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار