| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد

دومین مجمع عمومی سالیانه فولاد اقلید نیز با نظر مطلوب و رضایت سهامداران و بازرس برگزار شد

دومین مجمع عمومی عادی صاحبان سهام با حضور نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و ایریتک به‌عنوان سهامداران شرکت فولاد اقلید پارس، امروز ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در سالن جلسات شرکت برگزار شد که با نظر مطلوب و رضایت کامل سهامداران و بازرس قانونی همراه بود.

دومین مجمع عمومی سالیانه فولاد اقلید نیز با نظر مطلوب و رضایت سهامداران و بازرس برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی فولاد اقلید، مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید در این جلسه که علاوه بر حضور نماینده سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیئت‌مدیره شرکت در آن حاضر بودند، گزارشی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۱ رقم خورده، ارائه کرد.

حسابرس و بازرس قانونی که از موسسه حسابرسی «بهراد مشار» در جلسه حاضر بود، در قرائت گزارش حسابرسی خود گفت: صورت‌های مالی یادشده، وضعیت مالی شرکت فولاد اقلید پارس (سهامی خاص)، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی آن را برای دوره دوازده‌ماهه منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه‌های بااهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می‌دهد.

وی همچنین درباره گزارش هیئت‌مدیره درباره فعالیت و وضع عمومی شرکت گفت: نظر این موسسه به موارد بااهمیتی که حاکی از مغایرت اطلاعات باشد، جلب نشده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار