| کد مطلب: ۱۰۵۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در منطقه آزاد انزلی / روابط عمومی های مناطق آزاد کمیت و کیفیت اخبار تولیدی را ارتقا دهند

سازمان منطقه آزاد انزلی 24 و 25 اردیبهشت ماه میزبان نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است که در آن مدیران روابط عمومی هفت منطقه آزاد و 25 منطقه ویژه اقتصادی حضور دارند.

برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در منطقه آزاد انزلی / روابط عمومی های مناطق آزاد کمیت و کیفیت اخبار تولیدی را ارتقا دهند

آرمان ملی آنلاین - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومی‌ها این نشست را مقدمه‌ای برای آشنایی و هم‌افزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در مناطق آزاد تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این مناطق را معرفی می‌کند.

محمدحسین شفیق یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانه‌ای شده‌ایم که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجسته‌سازی پتانسیل مناطق و شرکت در ورکشاپ‌ها و کلاس‌های بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم از ابزار و تکنیکهای رسانه‌ای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.

شفیق ادامه داد: رسانه‌ها تا حد امکان باید اشکلات خبری در تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.

وی، خواستار برگزاری جشنواره‌ای دائمی از محصولات خبری روابط عمومی‌ها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی ارتقاء سواد رسانه‌ای برای مدیران روابط عمومی‌ها را لازم و ضروری دانست و افزود: مدیران روابط عمومی باید پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در مناطق تابعه خود را به نحوی صحیح اطلاع رسانی کنند.

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از فرینا،در اولین روز این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل جهاد تبیین، اخلاق در رسانه و اقناع برگزار شد و برای مدیران روابط عمومی‌ها در مورد دروازه بانی خبر آموزش‌ دیدند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار