| کد مطلب: ۱۱۱۲۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل

رئیس دولت اصلاحات گفت: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

واکنش خاتمی به عملیات سپاه علیه اسراییل

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود، این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.

سیدمحمد خاتمی که در جمع مشاوران خود سخن می گفت، افزود که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین المللی صورت گرفت.

عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین المللی انجام دهد و نهادهای بین المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می ماند.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و ثبات منطقه و تنش زدائی از اولویت های جمهوری اسلامی است افزود: در عملیات ایران هدف قرار نگرفتن مناطق مسکونی و اقتصادی کاملاً مراعات شد و پهپادها و بخصوص موشک های ایران از گنبد آهنین اسرائیل و پوشش چندلایه بازدارنده فوق العاده پرهزینه آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی و منطقه ای برای دفاع از اسرائیل عبور کردند، نشان داده شد که جمهوری اسلامی توان و تدبیر لازم در تأمین منافع خود و برخورد با تجاوز و جنایت را دارد.

خاتمی در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار