| کد مطلب: ۱۱۰۱۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن رضایی: مردم حق قیمتی رای را از دست ندهند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رای دادن در انتخابات اول رای به ایران، بعد مردم و بعد نظام است؛ بنابراین قیمتی است و نباید آن را از دست داد؛ امیدوار هستم مردم پرشور در انتخابات شرکت کنند.

محسن رضایی: مردم حق قیمتی رای را از دست ندهند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ «محسن رضایی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در جمع خبرنگاران پس از انداختن رای خود به صندوق با تأکید بر اهمیت این دوره از انتخابات گفت: این انتخابات بسیار مهم است، نه تنها برای نظام، بلکه برای مردم و ایران عزیز هم مهم است.

وی افزود: رای دادن در انتخابات اول رای به ایران، بعد مردم و بعد نظام است؛ بنابراین قیمتی است و نباید آن را از دست داد؛ امیدوار هستم مردم پرشور در انتخابات شرکت کنند.

رضایی در پاسخ به سوالی درباره گلایه‌های مردم از شرایط اقتصادی موجود و عدم تمایل آن‌ها به شرکت در انتخابات گفت: وقتی مردم از فرزندان خود برای ایران و اسلام فداکاری می‌کنند، حتما ناکارآمدی را کنار می‌گذارند. مردم ایران فداکار هستند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره توصیه خود به نمایندگان آینده مجلس، گفت: اول به منافع ملی و مردم بپردازند و دست از بازی‌های جناحی و فردی‌گرایی بردارند. جمهوری اسلامی محیط فداکاری ملت بزرگ ایران است و نمایندگانی که انتخاب می‌شوند باید به تعهد تاریخی خود پایبند باشند و در خدمت مردم باشند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار