| کد مطلب: ۱۰۹۳۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

طعنه عبدالرضا داوری به رائفی پور

عبدالرضا داوری به ادعای رائفی‌پور درباره دریافت رشوه توسط یکی از نمایندگان مجلس واکنش نشان داد

طعنه عبدالرضا داوری به رائفی پور

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر آنلاین؛ در چند روز گذشته، علی اکبر رائفی پور، فعال فضای مجازی، در بخشی از سخنان خود در یک برنامه زنده شبکه افق صداوسیما، با تاکید بر فساد نمایندگان مجلس گفت: «رئیس فراکسیون مقابله با فساد داشتیم که تماس گرفته با جایی که تحقیق و تفحص کند، دو میلیارد می‌زنی به حسابم، والا می‌آیم تحقیق و تفحص‌. در همین مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته است که نمی خواهم اسم ببرم. اینها می خواهد بین مردم پخش کند؟ به کدام مردم بدهد؟»

این ادعا با واکنش تند نمایندگان مجلس و قالیباف مواجه شد و حتی منجر به یک جدال بین رائفی‌پور و محمدسعید احدیان، دستیار قالیباف، شد.

عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس به ادعای رائفی‌پور درباره دریافت رشوه توسط یکی از نمایندگان مجلس واکنش نشان داد و نوشت: «رائفی‌پور: نماینده‌ مخالف قالیباف، ۱۴۰ سکه گرفت. ‌یک نکته مهم لابه‌لای دعواها گم شد؛ رائفی‌پور، که در شبکه افق مدعی شد، یکی از نمایندگان مجلس ۱۴۰ سکه رشوه گرفته، در توییت خودش گفت آن نماینده از جریان مخالف قالیباف است. پایداری‌ها نگذاشتند حتی جوهر شعار «جیب بسته، دهان باز» خشک شود.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار