| کد مطلب: ۱۰۸۷۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

سعید جلیلی:

همه نگرانی امروز تمدن غرب و سلطه آن، ملت ایران است

به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همایش بصیرت و اخلاص با حضور سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.

همه نگرانی امروز تمدن غرب و سلطه آن، ملت ایران است

سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی امروز، ۱۱ دی ماه در همایش بصیرت و اخلاص گفت: علت اهمیت و عظمت سردار سلیمانی این است که مکتبی را پیش رو گرفت که محاسبات جدید و متفاوتی رقم زده که با آن، محاسبات رقبا را بر هم زد. این مکتب است که اندیشه و تمدن مقاومت را امتداد می‌دهد، اندیشه‌ای که ریشه و مبنا دارد.

جلیلی اظهار کرد: امروز ملت ما در این نقطه تاریخی، یک حرکت بزرگ را با افتخار شروع کرد و توانست بسیاری از موانع را با قدرت پشت سر بگذارد.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: کسانی که سردمدار آزادی در جهان هستند و خود را مهد آن می‌نامند خودشان سرکوب‌کننده و محدودکننده آزادی مردم و جوامع مختلف در جهان هستند.

جلیلی با اشاره به این‌که آن چیزی که امروز تمدن غرب و سلطه نگران آن است، ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر آن است که ملت ایران، خود انتخاب کرد که چه می‌خواهد و می‌خواهد به کجا برسد. همان چیزی که موجب تولید قدرت و بقای قدرت نیز می‌شود و آن ارتباط قوی ملت با نظام و همراهی آنان برای رسیدن به آرمان‌های جامعه است و این دلیل قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ملتی که می‌ایستد و مقاومت می‌کند نه تنها قدرت خود را نشان داده و پیروز می‌شود بلکه می‌تواند برای سایر ملت‌ها نیز الهام‌بخش باشد، و این دقیقا همان جایگاهی است که ملت ایران به آن رسیده است.

جلیلی مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران را تک‌بعدی نبودن این انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران، برای همه بخش‌ها و عرصه‌های مختلف یک دیدگاه و عملکرد متناسب دارد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر این‌که در جهان کنونی، صاحبان اندیشه و مدعیان انحصاری نبودن علم، استادان دانشگاه‌ها و دانشمندان بزرگ ایران را که با هدف توسعه علم فعالیت می‌کنند هدف قرار می‌دهند، ادامه داد: ترور دانشمندان هسته‌ای و هم‌چنین رخدادهای یک‌سال گذشته در ایران، شاهد محکمی بر این مدعا هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار