| کد مطلب: ۱۰۸۶۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

روایت طائب از جنگ امنیتی اسرائیل با ایران

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در پی آن است که تصویرسازی جدیدی از تحولات منطقه ارائه کند، باید مراقب باشیم که خلق تصویر جدید باعث سوال‌های فرعی و تغییر زمین بازی در منطقه نشود.

روایت طائب از جنگ امنیتی اسرائیل با ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه، با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی از ترور شهید سیدرضی موسوی گفت: ما در جنگ ۳ سطح راهبرد، عملیات و تاکتیک داریم و امروز باید در سطح راهبردی معین کنیم که در نقشه منطقه‌ای و جهانی چه اتفاقی در حال وقوع است.

وی افزود: اسرائیلی‌ها در سطح راهبردی به دنبال این بودند که در جنگ امنیتی با ایران و جنگ نظامی در پیرامون خودشان، تحرکات فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی را سرکوب کنند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پیش از انجام عملیات طوفان الاقصی در حال برنامه‌ریزی بود تا عملیاتی پیش‌دستانه را علیه حماس در غزه اجرا کند، تاکید کرد: اما آنچه که در صحنه میدانی اتفاق افتاد این بود که حماس شروع کننده یک عملیات پیش دستانه بود و متعاقب آن سایر محور مقاومت جنگ پدافندی علیه رژیم صهیونیستی را تبدیل به یک تهاجم و حرکت آفندی کردند.

طائب، یکی از نتایج عملیات طوفان الاقصی را اهتزاز پرچم ملت مظلوم فلسطین در سراسر دنیا عنوان کرد و گفت:‌ خون کودکان مظلوم غزه اثر خود را در افکار عمومی دنیا گذاشته است. زمانی آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با عناوینی چون حقوق بشر می‌توانند ارزش‌های اسلامی را به چالش بکشند اما امروز این ملت مظلوم فلسطین است که با مقاومت مثال‌زدنی خود ارزش‌های آمریکایی را در سطح جهان به چالش کشیده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در حوزه راهبردی، جبهه مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی با فاصله زیاد دست برتر را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: یک زمانی آمریکایی‌ها می‌گفتند که ما می‌خواهیم هژمون جهانی باشیم و اسرائیل را نیز به عنوان هژمون منطقه‌ای تعریف می‌کردند اما امروز آنها در حال ارزیابی این مسئله هستند که تا کجا از موجودیت رژیم صهیونیستی در این جنگ حمایت و پشتیبانی کنند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: رژیم صهیونیستی در جریان این ۸۰ روز در سطح عملیاتی همه زرادخانه تولید سلاح خود را با ظرفیت کامل فعال کرده و علاوه بر آن روزانه بیش از ۷۰ هواپیمای ترابری، پشتیبانی سلاح برای این رژیم را انجام می‌دهند، با این وجود در برابر حماس و جهاد اسلامی که سلاح‌های خود را در تونل‌های زیرزمینی نوار غزه تولید می‌کنند عاجز شده و نتوانسته در عملیات میدانی به پیروزی برسد.

طائب با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در پی آن است که تصویرسازی جدیدی از تحولات منطقه ارائه کند، عنوان کرد: امروز حتی کشتار دسته جمعی در غزه نیز برای رژیم صهیونیستی آورده‌ای جز تصویرسازی منفی در افکار عمومی دنیا نداشته است، به همین جهت مجبور شده تا با هدف خلق تصویری جدید، دست به ترور شهید موسوی به عنوان یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه بزند.

وی در پایان افزود: ملت ایران و نخبگان ما باید مراقب باشند که خلق تصویر جدید باعث سوال‌های فرعی و تغییر زمین بازی در منطقه نشود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار