| کد مطلب: ۱۰۸۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

قانون اساسی نباید دست مایه منازعات سیاسی شود

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: قانون اساسی به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید سر دست گرفته شود و برای اجرای همه اصول آن مجاهدت کنیم

قانون اساسی نباید دست مایه منازعات سیاسی شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ محمد دهقان در همایش راهکارهای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبتنی بر قانون اساسی با اشاره به قانون‌بنیان بودن نظام جمهوری اسلامی، گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با درایت امام راحل و با اراده و رای مردم تصویب شد و این سند امروز یک افتخار ملی برای ایران در سطح جهانی است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه قانون اساسی یک نعمت بزرگ و میراث خون شهیدان است، گفت: این قانون اساسی باید برای عموم مردم ترویج شود تا ظرفیت‌های این سند حقوقی برای توسعه و پیشرفت کشور مشخص باشد.

وی با بیان اینکه قانون اساسی نباید تبدیل به دستاویز منازعات سیاسی شود، تاکید کرد: قانون اساسی به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید سر دست گرفته شود و برای اجرای همه اصول آن مجاهدت کنیم.

دهقان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت اجرای سند تحول بنیادین در وزارت آموزش و پرورش، گفت: اجرای سند تحول نیازمند اراده قوی و برنامه‌ریزی و مدیریت منسجم است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طی چهار دهه گذشته با اراده قوی و همت بلند به پیش رفته است، افزود: امروز هم برای تحول بنیادین نیازمند همت بلند و روحیه انقلابی هستیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اقدام دولت سیزدهم برای ارتقای وضعیت معیشتی معلمان، گفت: موضوع رتبه‌بندی معلمان اقدام مثبت و رو به جلویی است که امید داریم به افزایش کیفیت آموزش در کشور منجر شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار