| کد مطلب: ۱۰۷۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

آمریکا مانع آتش بس در غزه

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه دولت آمریکا مانع آتش‌بس در غزه است، گفت: طی هفته‌های اخیر بسیاری از کشورها موافق آتش‌بس در غزه بوده‌اند اما دولت آمریکا به دلیل سیلی محکمی که از مقاومت خورده نمی‌گذارد جنگ به پایان برسد.

آمریکا مانع آتش بس در غزه

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مشرق؛ ناصر کنعانی عصر امروز در نشست تخصصی بررسی تحولات فلسطین که در نمایشگاه روایت پیشرفت در قم برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته انجام داده در سایه تند و تیز خصومت‌ورزی‌های نظام سلطه جهانی بوده و ما این دستاوردها را معجزه می‌دانیم.

وی افزود: این دستاوردها برای همه جهانیان مورد سوال قرار گرفته که با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، جمهوری اسلامی چطور توانسته این افتخارات را رقم بزند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی نه تنها پیشرفت و توسعه را برای کشور رقم زده بلکه حمایت معنوی هم از کشورهای مقاومت همچون سوریه و عراق داشته و تفکرات آزادی‌خواهی خود را در اختیار آن‌ها گذاشته است.

*پیروزی ایران یک بلوک جدید در دنیا ایجاد کرد

کنعانی در ادامه تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی‌شک یک نقطه عطفی داشت که آن هم تشکیل یک بلوک جدید در دنیا بود، انقلاب به جهانیان ثابت کرد که می‌توان بدون وابستگی به قدرت‌ها، مستقل بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار