| کد مطلب: ۱۰۷۴۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

ثبت نام ۱۴۲ نماینده مجلس برای اعزام به غزه

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف از اعلام آمادگی و ثبت نام 142 نماینده مجلس برای اعزام به غزه خبر داد.

ثبت نام ۱۴۲ نماینده مجلس برای اعزام به غزه

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از دیده بان ایران ؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در درباره استقبال نمایندگان از اعزام به غره، گفت:استقبال بسیار خوبی توسط نمایندگان برای اعزام به غزه و کمک به آن‌ها شکل گرفته است.

وی افزود: تا به امروز ۱۴۲ نماینده مجلس شورای اسلامی داوطلب اعزام به غزه شده‌اند و حتی نمایندگانی که اطلاع از این موضوع نداشتند نیز خواهان همکاری و ثبت نام هستند.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف تصریح کرد: برخی از نمایندگان برای کمک به غزه برگه کسری از حقوق امضاءکردند تا کمک‌های نقدی نیز به غزه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شود.

طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقامت از روز شنبه ۱۵  مهر در سرزمین های اشغالی آغاز شد. در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند. اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار