| کد مطلب: ۱۰۷۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

هدف نهایی ما پیروزی نیست تلاش برای حل مشکلات مردم است

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ضرورت کار تشکیلاتی و سیاسی حقیقتی مهم است که پس از انقلاب اسلامی از حیث ایجاد تشکیلات سراسری کشوری به اندازه لازم رشد نکرده‌ایم.

هدف نهایی ما پیروزی نیست تلاش برای حل مشکلات مردم است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از مهر؛  غلامعلی حدادعادل، رئیس پیشین مجلس  و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب که در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: این روزها بحث فلسطین و غزه مطرح است؛ درباره این دو سخن بسیار می‌توان گفت و پیش‌بینی جنگ فعلی هم آسان نیست و امیدواریم به نفع اسلام و فلسطین تمام شود، چرا که آثار آن تعیین کننده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حملات اسرائیل به نوار غزه، گفت: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد، یک فایده مهم دارد که چهره واقعی و بی نقاب غرب را به رهبری آمریکا به مردم جهان و ایران نشان داد.

وی ادامه داد: شهادت شهید سلیمانی در سال ۱۳۹۸ خیلی‌ها را بیدار کرد و وقایع امروز غزه خیلی‌های دیگر را بیدار می‌کند و آثار مهمی دارد.

حداد عادل بیان کرد: برخی‌ها در کشور باید بدانند که اگر در برابر حوادث منطقه و غزه و جنایات رخ داده شده موضع روشن و شفاف نگیرند، روز به روز فاصله آن‌ها از مردم بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید کار تشکیلاتی و سیاسی داشته باشیم، گفت: ضرورت کار تشکیلاتی و سیاسی حقیقتی مهم است که پس از انقلاب اسلامی از حیث ایجاد تشکیلات سراسری کشوری به اندازه لازم رشد نکرده‌ا یم و در مقایسه با نهادهای امنیتی و دفاعی عقب هستیم که احتیاج به یک تحول و کار بیشتر داریم.

وی یادآور شد: در دهه ۶۰ مردم در حال و هوای انقلاب گویی زیر باران بهاری بودند، اما همیشه بهار نیست. ما غافل از این جهت شده‌ایم و باید تیم، شبکه و تشکیلات رسمی ایجاد کنیم و کار سیاسی ما نباید محدود به فصل انتخابات باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: وقتی عده‌ای وارد مجلس می‌شوند و دولتی تشکیل می‌شود، باید عده بیشتری برای پشتیانی از آن‌ها کمک کنند که از این جهات ضعیف هستیم.

وی تصریح کرد: ما هر جا توانسته‌ایم متحد باشیم، پیروز میدان بوده‌ایم اما اگر در کنار هم نبوده‌ایم، باخت دادیم. در انتخابات شورای شهر مشهد دوره قبلی ۶ فهرست انتخاباتی از نیروی انقلابی داده شد و با تفرقه از دستشان خارج شد.

حدادعادل گفت: اصل کار شورای انقلاب دعوت به وحدت است و معتقد به حزب خاص و تشکلات خاصی نیست و درب آن به روی نیروهای انقلاب باز است و متعلق به انقلاب اسلامی و وفادار به همه اصول و ارزش‌های مسلم انقلاب است.

وی ادامه داد: هر حزب و تشکیلاتی که انگیزه حقیقی‌اش افزایش کارایی نیروهای انقلاب است، درب شورای ائتلاف به روی آن باز است و می‌خواهیم از عملی که به ضرر جریان انقلاب است، پرهیز کنند.

وی ابراز کرد: هدف نهایی ما پیروزی نیست و هدف ما تلاش برای حل مشکلات مردم است. باید برای افزایش مشارکت بالا به دنبال مجلس انقلابی باشیم؛ مجلسی که در خدمت انقلاب باشد و مجلس باید به دور از شعارزدگی باشد و مجلس باید به حل مشکل گرانی‌ها، تورم و مسکن کمک کند.

وی با اشاره به برخی اقدامات مجلس انقلابی، گفت: مجلس معدل قابل قبولی دارد، اما قواره مجلس و بدنه مجلس، انقلابی و خدمتگزار است. مجلس دستاوردهای قبل توجهی داشته و قاعدتاً رئیس مجلس اشاره می‌کند و بنده هم به برخی از آنها اشاره می‌کنم. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، قانون جوانی جمعیت، قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، رتبه بندی معلمان و اصلاحات گوناگون در بیمه و بانکداری و قانون بودجه بخشی از کارنامه مجلس انقلابی یازدهم است.

وی تاکید کرد: ما کمک به دولت را وظیفه خود می‌دانیم و موفقیت دولت و مشکلات دولت را از خودمان می‌دانیم و خود را مستلزم به حمایت از دولت می‌دانیم. این حمایت به صورت نقد هم ممکن است، رخ دهد اما با انگیزه حمایت و رفع مشکل است گاهی رخ می‌دهد.

وی به برخی اقدامات مشترک دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: این توزیع کالا در بین دهک‌های محروم کشور و ۵ دهک بود که ۷ دهک شد. این توزیع کالابرگ الکترونیکی با نظم خوبی رخ داد، اما قبلاً با بی نظمی صورت گرفته بود. این اقدامات در فشارهای اقتصادی است و نمونه موفق همکاری دولت و مجلس است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار