| کد مطلب: ۱۰۷۰۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خروش مردم ایران در حمایت ازملت مظلوم فلسطین

مردم ایران در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در پی حملات دیوانه‌وار هوایی به غزه، دیروز در برخی استان‌ها پیش از مراسم نماز جمعه راهپیمایی کردند.

خروش مردم ایران در حمایت ازملت مظلوم فلسطین

به گزارش آرمان ملی، در همین راستا کردستانی‌ها روز جمعه پس از اقامه نماز به نشانه همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان تجمع کرده و رویکرد خصمانه این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند. در سنندج این راهپیمایی از جلوی مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر برگزار و مردم با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه که این‌‌روزها از جنایت رژیم صهیونیستی رنج برده‌اند، اعلام کردند.  مردم شهید پرور اصفهان بعد از نماز جمعه دیروز در خیابان مصلی جمع شدند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند. مردم نصف جهان با سردادن شعارهایی علیه رژیم غاصب و برای محکومیت این رژیم کودک‌کش اسرائیل به خیابان‌ها آمدند. آنها در مسیر خیابان مصلی به سمت چهارراه فرایبورگ نمایشی از قدرت دنیای اسلام را به نمایش گذاشتند. همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم تظاهرات مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برای محکومیت جنایات دژخیم کودک‌کش صهیونیستی شروع شد. دیروز در استان مرکزی و همزمان با سراسر کشور مردم بر علیه رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند. مردم شهید پرور شهرستان‌های استان تهران ظهر دیروز پس از اقامه نماز جمعه به نشانه همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان تجمع کرده و رویکرد خصمانه این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند. این راهپیمایی بزرگ پس از اقامه نماز جمعه در شهرستان‌های استان تهران و از مصلی تا یکی از میادین اصلی شهرها برگزار شد. مردم با در دست داشتن پرچم‌ و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و همبستگی خود با مردم غزه که این‌‌روزها از جنایت رژیم صهیونیستی رنج برده‌اند، اعلام کردند.

همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران و به ویژه در ساری مرکز استان در پی عملیات طوفان الاقصی در خیابان‌ها و معابر حضور پیدا کردند و پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی مردمی حمایت خود را از قیام مردم فلسطین اعلام کردند‌.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار