| کد مطلب: ۱۰۶۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

بهانه تراشی گروسی در مواجهه با تهران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات اخیر گروسی بهانه تراشی برای به تعویق انداختن بررسی پرونده ایران و بستن آن است.

بهانه تراشی گروسی در مواجهه با تهران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی  مجلس در واکنش به ادعای رافائل گروسی مبنی بر اینکه اجرای توافق‌های راستی آزمایی با ایران پیشرفت مطلوب نداشته است، گفت: این رویکرد نشان می دهد که آژانس تحت مدیریت غرب اداره می شود و این تصور در اذهان عمومی شکل می گیرد که این نهاد یکی از شعبه های آمریکا و چند کشور اروپایی برای مقابله با ملت های آزاده است.

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل رفتارهای متناقض و سیاسی گروسی، حیثیت و هویت آژانس زیر سوال رفته است، اظهار کرد: بنابراین می توان اذعان کرد تا زمانی که غربی ها با تهران مشکل داشته باشند، آژانس نیز با ایران مشکل دارد.

وی با تاکید بر اینکه گروسی نباید در زمین اروپایی ها بازی کند زیرا دیگر کشورها نیز اطمینان شان به این مجموعه بین المللی را از دست خواهند داد، ادامه داد: در واقع مسئولان آژانس برای دریافت پاسخ یک سوال به ایران می آیند اما وقتی خارج می شوند، در آن سوی مرزها ده‌ها سوال طرح می کنند و مواضع مغرضانه ای اتخاذ می کنند که جای تعجب و تامل دارد!.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همگان می دانند جمهوری اسلامی اجازه داده آژانس بیشترین بازرسی را از فعالیت هایش انجام دهد لذا جای هیچ شک و شبه ای وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک بیان اظهارات اخیر گروسی بهانه تراشی برای  به تعویق انداختن بررسی پرونده ایران و بستن آن در آژانس است.

منبع: خانه ملت

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار