| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی جبهه اصلاحات:

حکومت، احمدی‌نژاد را برای روز مبادا کنار گذاشته است

جواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران و سخنگوی جبهه الاحات در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا ضمن رد عبور محمود احمدی‌نژاد از مرزهای حاکمیت می‌گوید که حکومت او را برای روز مبادا کنار گذاشته است.

حکومت، احمدی‌نژاد را برای روز مبادا کنار گذاشته است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد امام می‌گوید حضور احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام نشانه‌ای است که هرگاه نیاز شد او را به عرصه بیاورند. در ادامه بخشی از گفت‌وگوی ایلنا با جواد امام را می‌خوانید.

برخی مدعی هستند که آقای احمدی‌نژاد با حاکمیت دچار مرزبندی شده و حتی از درخواست وی برای ملاقات با سران اصلاحات خبر دادند. آیا چنین چیزی بوده؟

اصلا چنین چیزی مطرح نبوده است. من همچنان آقای احمدی‌نژاد را در راستای مسیر حکومت می‌بینم و ایشان را کنار گذاشته‌اند برای روز مبادا؛ که وقتی تمام تیرهایشان به سنگ خود، دوباره از احمدی‌نژاد استفاده کنند. به هرحال با مأموریت‌هایی که احمدی‌نژاد انجام داد، حساب جاری‌ او هنوز صفر نشده و سعی می‌کند از آن پس‌انداز استفاده کند و هنوز به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت بنشیند. مجمع تشخیص مصلحت باید براساس اراده مردم باشد. آیا اراده مردم در آن نقش دارد؟ یک زمانی FATF کشور را با چالش مواجه کرد و مجلس اصرار کرد تا در مجمع تصمیم گرفته شود، همچنان در آنجا مانده است. چه اتفاقی افتاد؟ تمام مبادلات پولی و بانکی ما تعطیل شده و هزینه‌هایش بالا رفته است. بابت هزینه‌هایی که بالا رفته سالی چند ده میلیارد کاسبان تحریم استفاده می‌کنند؟ 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار