| کد مطلب: ۱۰۵۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

روزنامه جمهوری اسلامی: رنج مردم برای کاسبان تحریم لذت‌بخش است/ افراد ناآگاه تحریم‌ها را برای کشور، نعمت می‌دانند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رنج مردمی که از رهگذر تحریم‌ها هر روز گرفتاری بیشتری را در تامین معاش خود تحمل می‌کنند، برای کاسبان تحریم نه‌تنها نگران‌ کننده نیست بلکه بسیار لذت‌بخش است.

روزنامه جمهوری اسلامی: رنج مردم برای کاسبان تحریم لذت‌بخش است/ افراد ناآگاه تحریم‌ها را برای کشور، نعمت می‌دانند

آرمان‌ملی آنلاین جمهوری اسلامی نوشت، آمارها نشان می‌دهند وضعیت اقتصادی کشورمان به برجام و تحریم‌های ناشی از تعطیلی آن گره خورده و اینطور نیست که اراده ما در این زمینه تاثیرگذار باشد...موثرترین کمک به دولت حاضر برای غلبه یافتن بر مشکلات اقتصادی، تلاش برای احیاء برجام است. دولت نیز نباید به مزاحمانی که به ترامپ برای خروج از برجام کمک کردند مجال ادامه مزاحمت بدهد. آنها در دو سال گذشته که زمینه‌ای برای رسیدن به توافق جهت احیاء برجام با دولت بایدن به وجود آمد، به مزاحمت‌ها ادامه دادند و مانع حل این مشکل شدند و خسارت زیادی به کشور وارد و زندگی مردم را با تنگناهای شدید مواجه کردند.

این روزنامه تاکید کرده است: رنج مردمی که از رهگذر تحریم‌ها هر روز گرفتاری بیشتری را در تامین معاش خود تحمل می‌کنند، برای کاسبان تحریم نه‌تنها نگران‌ کننده نیست بلکه بسیار لذت‌بخش است. افراد ناآگاهی هم وجود دارند که تحریم‌ها را برای کشور، نعمت می‌دانند و بی‌خبر از رنجی که مردم تحمل می‌کنند، بدون آنکه خود بدانند به ابزار تبلیغاتی کاسبان تحریم تبدیل شده‌اند. دولت اگر می‌خواهد کشور را از عوارض منفی تحریم‌ها نجات دهد، باید با طرد کردن کاسبان تحریم، به احیاء برجام همت کند و واقع ‌بینی را جایگزین شعارزدگی نماید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار