| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

رژیم غذایی خود را با استفاده از Chat GPT درست کنید

آخرین ربات چت مولد شرکت OpenAI، یعنی GPT Chat، انقلابی در نحوه استفاده مردم از هوش مصنوعی ایجاد کرده است؛ به گونه‌ای که می‌توان از آن برای فعالیت‌های مختلف بی شماری مانند برنامه‌های سفر، نوشتن پیام و حتی ایجاد برنامه‌های غذایی شخصی سازی شده استفاده کرد.

 رژیم غذایی خود را  با استفاده از Chat GPT درست کنید

به گزارش آرمان ملی آنلاین-یکی از کاربران اپلیکیشن رایگان، Greg Motion، فاش کرد که چگونه از GPT Chat کمک گرفته تا برنامه غذایی خود را توسعه دهد و با پیروی از آن ۱۱ کیلوگرم وزن خود را کاهش دهد.

اما برای به دست آوردن برنامه درست، راهنمایی صحیح هوش مصنوعی مهم است. بنابراین اگر شما نیز قصد کاهش وزن دارید یا می‌خواهید وزن اضافه کنید، می‌توانید GPT Chat را امتحان کنید و برنامه غذایی خود را مطابق با نیازتان ایجاد کنید.

در این گزارش یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه استفاده از GPT Chat برای ایجاد برنامه غذایی شخصی آورده شده است:

مرحله ۱: اهداف خود را مشخص کنید

قبل از ایجاد نمودار رژیم غذایی، تصمیم بگیرید و اهداف سلامتی و تناسب اندام خود را بنویسید. مانند این که آیا می‌خواهید وزن اضافه کنید، وزن کم کنید یا فقط می‌خواهید سالم غذا بخورید و غیره.

مرحله ۲: وضعیت سلامتی خود را یادداشت کنید

اطلاعات مرتبط در مورد وضعیت فعلی سلامت خود از جمله قد، وزن، ترکیب بدن، سطح فعالیت روزانه و هرگونه نیاز یا محدودیت رژیم غذایی خاص را جمع آوری کنید. این به شما کمک می‌کند تا روتر مناسب تهیه کنید و به هوش مصنوعی این امکان را می‌دهد که اگر مثلا از عوارض تیروئید، کم کاری تیروئید یا عدم تحمل لاکتوز رنج می‌برید، برنامه درستی را طراحی کند.

مرحله ۳: میزان کالری مورد نظر خود را تعیین کنید

کالری‌ها نقش مهمی در تعیین برنامه غذایی شما دارند، اگر می‌خواهید وزن کم کنید با حفظ مواد مغذی لازم، کالری شما باید کمتر باشد.

 برای افزایش وزن، تعداد کالری‌ها باید بیشتر باشد، اما مهم است که از خوردن غذا‌های ناسالم و کالری‌های ناسالم خودداری کنید. همچنین می‌توانید با ماشین حساب‌های آنلاین مشورت کنید یا از یک متخصص مراقبت‌های بهداشتی برای کمک به این محاسبه راهنمایی بگیرید.

مرحله ۴: یک درخواست ویژه ایجاد کنید

پس از نوشتن تمام اطلاعات، همه چیز را در یک پیام جامع که GPT Chat روی آن کار می‌کند، ترکیب کنید. به عنوان مثال، اگر فردی هستید که می‌خواهید وزن اضافه کنید، اما غده تیروئید بیش از حد فعال دارید و ترجیح می‌دهید از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی کنید، در این جا یک هشدار وجود دارد.

یک برنامه غذایی گیاهی پنج روزه برای افزایش وزن ایجاد کنید که برای بزرگسالان مبتلا به پرکاری تیروئید با وزن ۵۲ کیلوگرم طراحی شده است. با مشخص کردن کالری مورد نیاز، شرایط رژیم غذایی، زمان پخت و بودجه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وعده‌های غذایی مطابق با نیاز‌های شما تنظیم شده است.

مرحله ۵: یک بار بررسی کنید

در حالی که هوش مصنوعی مانند GPT Chat می‌تواند پیشنهادات و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد، مهم است که در صورت داشتن مشکلات سلامتی خاص با متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مشورت کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار