| کد مطلب: ۱۰۵۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مجلس: پشت‌بام خوابی زیبنده مردم نیست/ دولت مانع قیمت‌گذاری‌های کاذب و خارج از ضابطه شود

اخیراً در رسانه خواندم مردم به دلیل ناتوانی در پرداخت کرایه خانه به سمت خانه‌های اشتراکی رفته و چند خانواده در کنار هم زندگی کرده و اجاره را پرداخت می‌کنند، یا اخباری در خصوص پشت بام خوابی منتشر شده که به هیچ عنوان شایسته و زیبنده مردم کشورمان نیست.

نماینده مجلس: پشت‌بام خوابی زیبنده مردم نیست/ دولت مانع قیمت‌گذاری‌های کاذب و خارج از ضابطه شود

آرمان‌ملی آنلاین خانه ملت نوشت، اخیراً در رسانه خواندم مردم به دلیل نا توانی در پرداخت کرایه خانه به سمت خانه‌های اشتراکی رفته و چند خانواده در کنار هم زندگی کرده و اجاره را پرداخت می‌کنند، یا اخباری در خصوص پشت بام خوابی منتشر شده که به هیچ عنوان شایسته و زیبنده مردم کشورمان نیست.

به گزارش خانه ملت، حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به افزایش قیمت اجاره بها املاک مسکونی گفت:

آرمان‌ملی آنلاین عصرایران نوشت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طرحی را برای ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی و کاهش تلاطم این بازار تدوین کردند که در جلسه صحن علنی پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دولت باید پیش از تصویب طرح ساماندهی املاک مسکونی در مجلس اقداماتی موثر را برای کنترل بازار مسکن و جلوگیری از قیمت‌گذاری‌های کاذب و خارج از ضابطه انجام دهد.

اخیراً در رسانه خواندم مردم به دلیل نا توانی در پرداخت کرایه خانه به سمت خانه‌های اشتراکی رفته و چند خانواده در کنار هم زندگی کرده و اجاره را پرداخت می‌کنند، یا اخباری در خصوص پشت بام خوابی منتشر شده که به هیچ عنوان شایسته و زیبنده مردم کشورمان نیست. 

بهتر است تا تصویب نهایی طرح ساماندهی املاک مسکونی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌‌گذاری‌های کاذب و کاهش تلاطم بازار باید قیمت از سایت‌ها حذف شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار