| کد مطلب: ۱۰۵۵۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای چند تن ماکارونی آماده طبخ در جنگل‌های آمریکا

انتشار تصاویری از دفع چند تن ماکارونی در جنگل‌های نیوجرسی آمریکا، پلیس و ماموران شهرداری را به این منطقه کشاند.

ماجرای چند تن ماکارونی آماده طبخ در جنگل‌های آمریکا

 

آرمان‌ملی آنلاین اعتمادآنلاین نوشت، روزنامه نیویورک تایمز چند روز پیش گزارش داد، پلیس یکی از مناطق نیوجرسی تحقیقات خود را درباره دلایل دور ریخته شدن صدها کیلوگرم ماکرونی در یکی از جنگل‌های کوچک این ایالت که در مجاورت نیویورک واقع است آغاز کرده است.

این رسانه افزود، بعد از آنکه فردی تصاویری از مقادیر زیاد ماکارونی دور ریخته‌شده را در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد، پلیس و شهرداری شهر اولد بریدج در مجاورت نیویورک، ماموران خود را برای بررسی این مساله به آنجا اعزام کردند.

هیمانشو شاه، مسئول شهرداری این شهر، از طریق پست الکترونیکی به خبرگزاری فرانسه گفت: ماموران با صدها کیلوگرم ماکارونی خام که از جعبه‌هایش خارج و در حاشیه یک نهر آب ریخته شده‌اند مواجه شدند.

به گفته رسانه‌های آمریکایی، در نیوجرسی شمار زیادی ایتالیایی‌تبار زندگی می‌کنند و گفته می‌شود 17 درصد از جمعیت این منطقه را ایتالیایی‌ها تشکیل می‌دهند.

شهرداری منطقه ظرف یک ساعت تمام این ماکارونی‌ها را از منطقه پاکسازی و پلیس هم اعلام کرد، تحقیقات خود را در زمینه آغاز می‌کند؛ برخی از اهالی گفته‌اند ماکارونی‌های مذکور که تاریخ‌شان منقضی شده مربوط به انبار یکی از رستوران‌های شهر بوده‌اند. برخی دیگر هم ادعا می‌کنند، ماکارونی‌ها برای یک سفارش غذا تهیه شده بودند اما این سفارش لغو شده و رستوران بدین شکل از دست آنها خلاص شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار