| کد مطلب: ۱۰۵۹۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری 110 مالخر گوشی و قطعات خودرو | 250 گوشی مسروقه کشف شد

رییس پلیس تهران از کاهش 20درصدی سرقت و دستگیری 110سارق مالخر خبر داد.

دستگیری 110 مالخر گوشی و قطعات خودرو | 250 گوشی مسروقه کشف شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت: در طرحی که برای سارقین انجام شد ١١٠ نفر متهم دستگیر شدند، از این افراد که به‌ عنوان سارق مال‌خر که به صورت شبکه ای کار می کردند ٢٥٠ گوشی مسروقه و قطعات خودرو نیز کشف و ضبط شد.

 علی ولی‌پور گودرزی افزود: این سارقین تعدادی به صورت شبکه ای فعالیت و گوشی های مسروقه را با کمک مالخرها از کشور خارج می کردند.

 تاکیدکرد: با کارهای انجام شده در پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری، سرقت ها در حال حاضر تا ٢٠ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین با کمک اطلاعات پلیسی به دنبال سرشبکه های سرقت هستیم که در این مسیر تعداد بسیاری دستگیر و تعدادی نیز شناسایی شدند که در اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، ولی پور تاکیدکرد: دستگاه قضا به هیچ عنوان هیچگونه تعارفی با سارقانی که اقدام به سرقت های خشن می کنند، ندارند. و در حال حاضر هم با تعامل خوب پلیس و دستگاه قضا پرونده این افراد به صورت ویژه در دادسرای ویژه و شعب ویژه رسیدگی و بلافاصله کیفرخواست صادر و اشد مجازات قانونی برای آنان اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس اشراف اطلاعاتی دارد و در نقاط آلوده گشت زنی می کند و اگر احتمال آلودگی در هر نقطه ای بدهد گشت ها فعال تر و اشراف اطلاعاتی بیشتر می شود تا اقدام به شناسایی و دستگیری و استرداد اموال مسروقه مردم در اسرع وقت شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار