| کد مطلب: ۱۱۱۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

ادعای بایدن: حمله به اسرائیل «به زودی زود» انجام می‌شود

رئیس جمهوری ایالات متحده گفت انتظار دارد ایران «به زودی زود» به اسرائیل حمله کند.

ادعای بایدن: حمله به اسرائیل «به زودی زود» انجام می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکو ایران؛ جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در کاخ سفید گفت که انتظار دارد ایران «به زودی زود» به اسرائیل حمله کند.

بایدن در پاسخ به این سوال که حمله ایران به اسرائیل چقدر قریب‌الوقوع خواهد بود، به خبرنگاران گفت: «نمی‌خواهم وارد اطلاعات محرمانه بشوم، اما انتظار من این است که به زودی زود خواهد بود».

رئیس جمهوری ایالات متحده در پاسخ به این سوال که پیام شما در حال حاضر به ایران چیست، گفت: «نکنید!» ظاهرا با تک کلمه «نکنید»، وی به مقامات ایران پیام می‌دهد و توصیه می‌کند تا به اسرائیل حمله صورت نگیرد.  

جو بایدن گفت: «ما به دفاع از اسرائیل پایبند هستیم. ما از اسرائیل حمایت خواهیم کرد، به دفاع از اسرائیل کمک خواهیم کرد و ایران موفق نخواهد شد.»

رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنج‌شنبه نیز گفته بود که حمایت کشورش از اسرائیل در برابر حمله احتمالی ایران یا گروه‌های تحت حمایت تهران «آهنین» خواهد بود.

بایدن در پاسخ به پرسش‌ خبرنگاران حاضر در اتاق که آیا سربازان آمریکایی در معرض خطر هستند یا خیر، به پشت تریبون بازگشت و گفت که ایالات متحده به دفاع از اسرائیل «متعهد» است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار