| کد مطلب: ۱۱۰۸۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

واکنش فوری پاکستان به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد تنش بزرگ در منطقه می‌شود.

واکنش فوری پاکستان به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از همشهری آنلاین ؛ ممتاز زهرا در بیانیه‌ای، گفت: پاکستان حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق پایتخت سوریه را به شدت محکوم می‌کند.

در این بیانیه آمده است: ما عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان و همچنین مردم و دولت ایران ابراز می‌کنیم.

ممتاز زهرا حمله صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را نقض غیرقابل قبول حاکمیت سوریه و مغایر با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل دانست و افزود: این اقدام ثبات و امنیت سوریه را نیز تضعیف می‌کند.

وی تاکید کرد: حملات علیه دیپلمات‌ها یا اماکن دیپلماتیک نیز بر اساس کنوانسیون ۱۹۶۱ وین در مورد روابط دیپلماتیک غیرقانونی است.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان تاکید کرد: اقدام غیرمسئولانه نیروهای اسرائیلی منجر به ایجاد یک تنش بزرگ در منطقه‌ای که از قبل نابسامان است، می‌شود.

پاکستان از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا از ماجراجویی اسرائیل در منطقه و اقدامات غیرقانونی آن در حمله به همسایگانش و هدف قرار دادن مراکز دیپلماتیک خارجی جلوگیری کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار