| کد مطلب: ۱۱۰۶۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

روابط مقامات اسرائیل بحرانی تر شد

یک رسانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که روابط نتانیاهو و گانتز به بحرانی‌‌ترین شرایط خود از زمان آغاز جنگ غزه رسیده است.

روابط مقامات اسرائیل بحرانی تر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ روزنامه یسرائیل هیوم در گزاشی در این رابطه به نقل از منابع آگاه به کابینه رژیم صهیونیستی فاش کرد، روابط بین این دو به بدترین و بحرانی‌‌ترین شکل از زمان آغاز جنگ رسیده است.

این رسانه عبری زبان بعد از اعلام ممنوعیت مشارکت بنی گانتز در جلسات تصمیم گیری مربوط به مذاکرات مبادله اسرا که در حال حاضر در قطر در جریان است، نوشت: این تصمیم نتانیاهو به شدت دستیاران گانتز را عصبانی کرده است.

نتانیاهو به اعضای کابینه اطلاع داد که از این پس دستور العمل‌ها و اختیارات هیئت مذاکره کننده را شخص او و یوآف گالانت وزیر جنگ انجام داده و هیچ عضو دیگری حق دخالت در این امر را ندارد، این در حالی است در دورهای گذشته مذاکرات همانند نتانیاهو، گالانت و گانتز عهده دار تصمیم گیری در این رابطه بودند.

در همین رابطه اعلام شد روابط بین نتانیاهو و گانتز به بحرانی‌‌ترین نقطه خود از زمان آغاز جنگ رسیده است و مشخص است که نتانیاهو به دنبال دور کردن گانتز از مرکز تصمیم گیری است، تصمیمی که مغایر با توافق ورود گانتز به ائتلاف کابینه جنگ است.

یسرائیل هیوم در بخش دیگری از گزارش خود فاش کرد، در نشست کابینه جنگ نوعی اجماع بین وزرای کابینه (گالانت، گانتز، گادی آیزنکوت، ران درمر، ارییه درعی و تمامی رؤسای نهادهای نظامی و امنیتی، رئیس ستاد ارتش، رئیس شاباک، رئیس موساد و هماهنگ کننده امور اسرا و مفقودین) درباره امکان پیشبرد روند مذاکرات به وجود آمد، اما با این وجود نتانیاهو حاضر به پذیرش این نظر آنها نشد و تصمیم گرفت تصمیم گیری در رابطه با این مسئله را به کابینه اصلی اسرائیل ببرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار