| کد مطلب: ۱۰۸۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد ماکرون از کشتار غیرنظامیان در غزه

رئیس‌جمهور فرانسه از کشتار غیرنظامیان و «تخریب همه‌چیز» در غزه به بهانه آنچه صهیونیست‌ها «مبارزه موثر با تروریسم» می‌خوانند، انتقاد کرد.


انتقاد ماکرون از کشتار غیرنظامیان در غزه

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه شامگاه چهارشنبه گفت: «مبارزه موثر با تروریسم به معنای نابودی و تخریب همه چیز یا حمله کورکورانه به غیرنظامیان و کشتار آن‌ها نیست. ما نباید اجازه دهیم این ایده که مبارزه اثرگذار با تروریسم به معنای نایودی همه‌چیز است تقویت شود».

ماکرون که با شبکه پنج تلویزیون فرانسه گفت‌وگو می‌کرد، از صهیونیست‌ها خواست حملات به غزه را متوقف کنند «زیرا پاسخ مناسبی نیست، جان همه انسان‌ها برابر است و باید از آن دفاع کرد».

او با این حال مدعی شد: «اسرائیل حق دارد در حین مبارزه با تروریسم از خود دفاع کند و ما خواهان حمایت افراد و برقراری آتش‌بس به دلایل بشردوستانه هستیم».

ماکرون همچنین ادعا کرد: «مبارزه علیه جنبش حماس و سایر گروه‌های تروریستی در خاورمیانه مسئله‌ای است که برای سایر کشورها نیز اهمیت دارد. پاسخ امنیتی به تروریسم به معنای تخریب گسترده از جمله نابودی زیر ساخت‌ها و حمله به ساکنان غیر نظامی نیست».

کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در حالی مبارزات مردم و مقاومت فلسطین علیه اشغالگری را «تروریسم» می‌خوانند که آن‌ها در ۷۵ سال گذشته، از هیچ جنایتی علیه فلسطینیان دریغ نکردند.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار