| کد مطلب: ۱۰۸۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

ترامپ به سیم آخر زد

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا ساعاتی پیش از شروع جلسه دادگاه در نیویورک، گفت تصمیم گرفته برای دومین بار در پرونده کلاهبرداری و تقلب شهادت ندهد.

ترامپ  به سیم آخر زد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا مدعی است که ماه گذشته در جلسه دادگاه حاضر شده و «بسیار موفقیت‌آمیز و جامع» هر آنچه می‌دانسته، گفته و هیچ دلیلی نمی‌بیند که بار دیگر به دادگاه برود.

انتظار می‌رفت که رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، مدعی اصلی نامزدی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۲۴، روز دوشنبه برای دفاع از خود در برابر شکایت لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک، به «جایگاه شاهدان» بازگردد.

لتیشیا جیمز دموکرات، مدعی است که ترامپ ثروت خود را در صورت‌های مالی بیشتر نشان داده بود تا دریافت وام‌ها و انجام معاملات را تضمین کند. این پرونده، امپراتوری املاک و مستغلات ترامپ را تهدید می‌کند و تصویر او را به عنوان یک تاجر موفق کمرنگ می‌کند.

ترامپ کمتر از ۲۰ ساعت مانده به شروع دادگاه در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: دوشنبه شهادت نخواهم داد. هر چیزی لازم بود، گفته‌ام و چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

یک کارشناس حسابداری که تیم حقوقی ترامپ استخدام کرده و در جلسه پیشین دادگاه هم حاضر شد، تاکید کرد که «هیچ مدرکی، به هر نحوی، (در صورت‌های مالی ترامپ) وجود ندارد که تقلب حسابداری را نشان دهد.»

سخنگوی ترامپ واکنشی به تصمیم او نشان نداده است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار