| کد مطلب: ۱۰۸۱۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۸۰ کشور جهان هشدار داد

جنایات رژیم صهیونیستی، جهان را برای صهیونیست‌ها نا امن‌تر کرده به نحوی که در حال حاضر ۸۰ کشور جهان برای حضور صهیونیست‌ها ناامن‌تر از گذشته شده است.

اسرائیل به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۸۰ کشور جهان هشدار داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، اداره امنیت اسرائیل در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داده به صهیونیست‌ها نسبت به سفر به بیش از 80 کشور جهان از جمله تعداد زیادی از کشورهای اروپای غربی هشدار داده است.

براساس این بیانیه تاکید شده است: از زمان آغاز جنگ شمشیرهای آهنین (تجاوز به غزه) ارزیابی‌های مستمری توسط این نهاد در رابطه با شرایط امنیتی کشورهای مختلف جهان انجام می‌شود.

در این گزارش آمده است که سطح هشدار به درجه 2 برای بسیاری از کشورهای اروپای غربی از جمله بریتانیا، فرانسه و آلمان افزایش پیدا کرده است و این شرایط در آمریکای لاتین در برزیل و آرژانتین و نیز در استرالیا و روسیه هم وجود دارد.

به توصیه این بیانیه: در این کشورها صهیونیست‌ها باید تدابیر امنیتی بیشتری را اتخاذ کنند.

همچنین برای کشورهای آفریقایی سطح 3 اعلام شده و به صهیونیست‌های که قصد سفر به کشورهایی همچون آفریقای جنوبی، اریتره را دارند یا کسانی که به دنبال سفر به کشورهای آسیای میانه همچون ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان را دارند توصیه می‌شود در مورد ضروری بودن آن بیشتر فکر کنند.

این رسانه‌ها تاکید کردند در حال حاضر به صهیونیست‌ها نسبت به سفر به 80 کشور جهان هشدار داده شده و از آنها خواسته شده است تا در این رابطه تدابیر احتیاطی و امنیتی بیشتری اتخاذ کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار