| کد مطلب: ۱۰۸۰۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

نیروهای مسلح یمن یک کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادند

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، یک کشتی باربری اسرائیلی در حین عبور از تنگه باب المندب و در مقابل سواحل غربی یمن مورد هدف قرار گرفته است.

نیروهای مسلح یمن یک کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم؛ روزنامه یدیعوت احارانوت در خبری به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داد، این کشتی در حالی که از مقابل سواحی غربی یمن در حال عبور بود، در تنگه باب المندب مورد هدف قرار گرفته است. منبع مذکور نوع این تهاجم و سرنوشت کشتی را اعلام نکرد. با این حال پایگاه عبری زبان 0404 ادعا کرد کشتی مذکور که پیام درخواست کمک هم صادر کرده، احتمال در معرض حمله موشکی یا هوایی قرار گرفته باشد.

این در حالی است که مرکز تجارت دریایی بریتانیا قبل از آن در بیانیه اعلام کرده بود، انفجاری در تنگه باب المندب به وقوع پیوسته است و همزمان با آن منطقه شاهد پرواز یک پهپاد بود. این چهارمین اقدام علیه کشتی‌های اسرائیلی بعد از اعلام نیروهای مسلح یمن در ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی از آب‌های یمن، دریای سرخ و باب المندب محسوب می‌شود. شبکه الجزیره نیز در خبری در این رابطه به نقل از منابع کشتیرانی یمنی اعلام کرد، کشتی‌های مورد هدف قرار گرفته در تنگه باب المندب اسرائیلی بودند. نیروهای مسلح یمن عصر امروز تاکید کرده بودند که اهداف رژیم صهیونیستی را با ضربات دردناک مورد هدف قرار خواهند داد. این در حالی است که یک مسئول در پنتاگون هم به الجزیره خبر داد: از گزارش‌های مربوط به هدف قرار گرفتن کشتی‌ها در دریای سرخ مطلع هستیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار