| کد مطلب: ۱۰۸۰۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل بدنبال حذف همه رهبران حماس

طبق ادعای وال استریت ژورنال، اسرائیل در حال آماده سازی برای حذف تمامی رهبران حماس در سراسر جهان پس از پایان درگیری‌ها در غزه است.

اسرائیل بدنبال حذف همه رهبران حماس

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایسنا؛ وال استریت ژورنال امروز (جمعه) از قول مقام‌های رژیم صهیونیستی نوشت، سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم در حال آماده سازی برای حذف تمامی رهبران حماس در سراسر جهان پس از پایان درگیری‌ها در غزه هستند تا تهدید این جنبش را برای امنیت رژیم صهیونیستی از بین ببرند. این روزنامه همچنین نوشت، اخیرا بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که به آژانس اطلاعات اسرائیل (موساد) دستور داده تا علیه حماس در سراسر جهان دست به اقدام بزند.

وال استریت ژورنال همچنین گزارش کرد، تمایل رژیم صهیونیستی برای از بین بردن سران حماس در سراسر جهان از ضرورت تضمین این مساله نشأت می‌گیرد که این جنبش هرگز نتواند بار دیگر به تهدیدی جدی علیه اسرائیل بدل شود. بر اساس این گزارش، برخی از مقام‌های رژیم صهیونیستی این طرح بی ملاحظه را اقدامی از روی تلافی می‌دانند تا دستیابی به یک هدف استراتژیک؛ دیگران نیز از این طرح استقبال کرده‌اند. "آموس یادلین"، یکی از ژنرال‌های بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به وال استریت ژورنال گفته بود: تمامی سران حماس، تمام کسانی‌ که در حمله هفتم اکتبر دست داشتند، تمامی آنهایی که این حمله را طرح‌ریزی کردند و تمامی کسانی‌ که دستور به انجام این حمله دادند، باید یا حذف شوند یا به دست عدالت سپرده شوند. جنبش حماس در تاریخ هفتم اکتبر سال جاری میلادی در عملیات طوفان الاقصی علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین دست به حمله زد و در پی آن نیز رژیم صهیونیستی حملاتش را علیه باریکه غزه و شهروندان غیرنظامی آن آغاز کرده و هزاران کشته و زخمی برجای گذاشته است.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار