| کد مطلب: ۱۰۷۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

خط و نشان یمنی ها برای اسرائیل

نیروی دریایی یمن در بیانیه اعلام کرد: ما به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع اسرائیل تا پایان تجاوز به غزه و پایان جنایاتش علیه مردم فلسطین ادامه خواهیم داد.

خط و نشان یمنی ها برای اسرائیل

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در بیانیه نیروی دریایی یمن که عصر امروز (چهارشنبه) و چند روز پس از توقیف یک فروند کشتی اسرائیل در جنوب دریای سرخ منتشر شده، آمده است که «عملیات ما کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهد که دارای پرچم اسرائیل هستند، توسط شرکت‌های اسرائیلی مدیریت می‌شوند یا متعلق به اسرائیلی‌ها هستند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «از همه کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می‌کنند، می‌خواهیم نزدیک کشتی‌های اسرائیلی حرکت نکنند و دستگاه‌های شناسایی را خاموش نکنند».

در این بیانیه تأکید شده که «ما به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع اسرائیل تا پایان تجاوز به غزه و پایان جنایاتش علیه مردم فلسطین ادامه خواهیم داد».

نیروی دریایی یمن افزود: «ما به همه شرکت‌ها و بازرگانان هشدار می‌دهیم که کالا‌ها و منافع خود را با کشتی‌های اسرائیلی حمل نکنند یا با آن‌ها معامله نکنند».

این بیانیه افزود: «ما هشدار می‌دهیم که هر یگان نظامی که از کشتی‌های اسرائیلی محافظت کند، هدف مشروع عملیات ما خواهد بود».

 

نیرو‌های مسلح یمن اخیراً با انتشار فیلم مربوط به توقیف این کشتی اسرائیلی در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن، رسماً اعلام کرد که این کشتی را در همبستگی با مردم غزه توقیف کرده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار