| کد مطلب: ۱۰۷۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

مرگ 365 اسرائیلی از آغاز جنگ

ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تلاش‌ها برای آزادی اسرای اسرائیلی در غزه ادامه دارد، اعلام کرد از زمان آغاز جنگ، 365 نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند

مرگ 365 اسرائیلی از آغاز جنگ

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از افکار نیوز؛ «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ، شامگاه امروز (جمعه)، آمار جدید تلفات نظامیان این رژیم را اعلام کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «تعداد سربازان و افسران اسرائیلی که از هفتم ماه اکتبر کشته شده‌اند، به ۳۶۵ نفر رسیده است.»

دانیل هاگاری در ادامه اضافه کرد: «تلاش‌های بسیاری برای آزادی افراد تحت‌بازداشت در غزه در حال انجام است. ما هیچ فرصتی واقعی را برای بازگردانی گروگان‌ها از دست نخواهیم داد؛ اما این مسئله زمان‌بر خواهد بود».

هاگاری همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد که نیروهای این رژیم سکوهای شلیک موشک نیروهای مقاومت در غزه را هدف حملات گسترده قرار داده‌اند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه شهرک‌های اسرائیلی را به صورت روزانه و در فواصل زمانی متفاوت هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار می‌دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز اعلام کرده بود که در پی حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، ۶ نظامی این رژیم مجروح شده‌اند که حال ۴ نفر از آن‌ها «خطرناک» است.

این بیانیه پس از آن صادر شد که مقاومت اسلامی لبنان، شامگاه امروز، اعلام کرد نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف حملات راکتی و پهپادی قرار داده است.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار