| کد مطلب: ۱۰۷۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

اسرائیل:گنبد آهنین از ۹۵۰۰ موشک حماس ۲۰۰۰ موشک را رهگیری کرده است

برای اولین بار از زمان آغاز جنگ، ارتش اسرائیل اطلاعات سیستم دفاع هوایی را منتشر می کرد‌. بنابر ادعای ارتش اسرائیل از حدود ۹۵۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد. حدود ۳۰۰۰ مورد از آنها در اولین حمله حماس در اولین ساعات درگیری مورد استفاده قرار گرفت. ارتش اسرائیل در ادامه مدعی شد: حدود 12 درصد پرتاب ها شکست خورده و در نوار غزه فرود آمدند.

اسرائیل:گنبد آهنین از ۹۵۰۰ موشک حماس ۲۰۰۰ موشک را رهگیری کرده است

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از دیده بان ایران؛ برای اولین بار از زمان آغاز جنگ، ارتش اسرائیل اطلاعات سیستم دفاع هوایی را منتشر می کرد‌.

بنابر ادعای ارتش اسرائیل از حدود ۹۵۰۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد. حدود ۳۰۰۰ مورد از آنها در اولین حمله حماس در اولین ساعات درگیری مورد استفاده قرار گرفت.

تقریباً ۲۰۰۰ موشک رهگیری شد (استنباط درصد رهگیری غیرممکن است، زیرا بسیاری از موشک ها به زمین های باز برخورد می کنند و نباید رهگیری می شدند).

ارتش اسرائیل مدعی شد: اشاره می کند که درصد رهگیری خوب است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ارتش اسرائیل در ادامه مدعی شد: حدود 12 درصد پرتاب ها شکست خورده و در نوار غزه فرود آمدند.

حدود۹۰۰پرتاب (10 درصد) از اهداف غیرنظامی انجام شد.

23 نفر در نتیجه حمله موشکی کشته شدند

ارتش اسرائیل ارزیابی می‌کند که برد کم پرتاب‌های حماس در روزهای اخیر لزوماً نشان‌دهنده فقدان توانایی نیست، بلکه نشان‌دهنده «اقتصاد تسلیحاتی» برای ادامه جنگ است. حمله زمینی توانایی شلیک راکت از شمال غزه را کاهش داده است.

ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد: برخی از سامانه‌های دفاع هوایی مشترک و یکپارچه با سامانه‌های دفاعی آمریکا در منطقه هستند و به آنها اجازه می‌دهد به طور مشترک تهدیدات هوایی را از عرصه‌های مختلف شناسایی و رهگیری کنند.

این ارتش همچنین مدعی شد: تلاش‌هایی در سیستم امنیتی برای ارتقای اجرای سیستم رهگیری لیزری انجام می‌شود، اما تاکنون حتی یک تلاش رهگیری لیزری صورت نگرفته است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار