| کد مطلب: ۱۰۷۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

سفر بایدن به اسرائیل و حمله زمینی به غزه؟!

نشریه آلمانی «اشپیگل» به نقل از منابع خود گزارش داد بعید است رژیم صهیونیستی حمله زمینی به نوار غزه را تا پایان حضور رئیس‌جمهور آمریکا در اراضی اشغالی، آغاز کند.

سفر بایدن به اسرائیل و حمله زمینی به غزه؟!

 

به گزارش آرمان انلاین :نشریه « اشپیگل » به نقل از منابع خود گزارش داد بعید است رژیم صهیونیستی حمله زمینی به نوار غزه را تا زمان حضور «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در اراضی اشغالی، آغاز کند. 

به گزارش خبرگزاری «تاس» به نقل از این هفته‌نامه آلمانی، «تقریباً غیرممکن است که اسرائیل در جریان سفر بایدن در مورد استقرار نیروهای زمینی مقابل بایدن بایستد». قرار است رئیس‌جمهور آمریکا به نشانه همبستگی با رژیم صهیونیستی چهارشنبه وارد اراضی اشغالی شود. 

 

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» یکشنبه به نقل از سه تن از افسران ارشد رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش این رژیم به زودی آماده می‌شود تا با ده‌ها هزار نظامی صهیونیست به نوار غزه حمله کند به امید آن‌که شهر غزه را تحت تصرف خود قرار دهد و رهبری فعلی این منطقه را از بین ببرد.

طبق این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده هدف نهایی این حمله، از بین بردن سلسله مراتب سیاسی و نظامی حماس است. 

 

پیش از این گزارش، «فاکس‌نیوز» به نقل از منابع مطلع گزارش داده بود آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته عملیات زمینی خود در غزه را تا زمان باز شدن مسیر ایمن برای خروج فلسطینی‌ها به تعویق بیندازد. فاکس‌نیوز همچنین مدعی شده بود واشنگتن از تل‌آویو خواسته هنگام اجرای عملیات نظامی خود به قوانین درگیری پایبند باشد. 

 

دو مقام صهیونیست هم روز جمعه در گفت‌وگو با پایگاه خبری «پولیتیکو» مدعی شده بودند حمله زمینی اسرائیل به غزه قریب‌الوقوع است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شنبه در خصوص این حمله احتمالی و در اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین گفت هدف «شکست حماس و حذف رهبران آن پس از کشتاری است که مرتکب شده‌اند. سازمان آن‌ها از نظر نظامی و سیاسی بر غزه حکمرانی نخواهند کرد».

شاخه نظامی جنبش حماس در پاسخ به موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به نوار غزه، با انتشار ویدئویی به نظامیان اسرائیلی هشدار داد: «این چیزی است که در هنگام ورود به غزه در انتظار شماست». (جزئیات بیشتر)

ابوحمزه  سخنگوی سرایا القدس -شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به هشدارهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به غزه، گفت: مردانی را برای شما آماده کرده‌ایم که عاشق کشته شدن در راه خدا هستند. به جهنم [غزه] خوش آمدید!».

  

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار