| کد مطلب: ۱۰۶۱۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

فراخوان سید حسن نصرالله: کشورهای عربی و اسلامی سفرای سوئد را اخراج کنند

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خواستار اخراج سفرای این کشور از کشورهای عربی و اسلامی شد.

فراخوان سید حسن نصرالله: کشورهای عربی و اسلامی سفرای سوئد را اخراج کنند

 

 به گزارش آرمان ملی آنلاین-  دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه ما از این عمل زشت و هتک حرمت به قرآن متاسف و ناراحت هستیم ،افزود: هتک حرمت به قرآن همه مسلمانان را متاثر می‌کند و من از همه مسلمانان می‌خواهم که از دولت‌هایشان بخواهند که سفیران خود را از سوئد فرا بخوانند و سفرای سوئد را از کشورهای عربی و اسلامی اخراج کنند.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد، از همه خواهران و برادران می‌خواهم روز جمعه در نماز ظهر و جمعه، یک جمعه معمولی نباشند و مساجد و نمازخانه‌ها مملو از قرآن شوند و در مقابل مساجد تجمع شود.

نصرالله همچنین گفت: پیام تحصن روز جمعه ما در مقابل همه مساجد باید این باشد که از دولت‌ها بخواهیم سفیران خود را از سوئد خارج و سفیران سوئد را اخراج کنند.

وی افزود: فراخوان ویژه‌ای برای تحصن بعد از نماز جمعه دارم و از دولت لبنان می‌خواهیم در اعتراض به هتک حرمت مسلمانان، سفیر سوئد را از لبنان اخراج کند.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد، روز جمعه در مقابل مساجد برای حمایت از قرآن کریم تجمع خواهیم کرد و جمعه شب نیز در مجالس با قرآن خواهیم بود. ما به همه دنیا می‌گوئیم این قرآن را با قلب و خون خود حفظ خواهیم کرد و این همه مسئولیت ما است و همه دنیا باید ببینند که وقتی مصحف ما مورد هتک حرمت قرار گرفت، چگونه آن را در آغوش می‌گیریم و می‌خوانیم.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار