| کد مطلب: ۱۰۵۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

هشدار قدیروف به اوکراین: به زودی با "انتقام به معنی واقعی" آشنا می‌شوید

رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن، وعده داده است که از اوکراین به تلافی حملات اخیر پهپادی به مسکو "انتقام به معنی واقعی کلمه" را بگیرد.

هشدار قدیروف به اوکراین: به زودی  با "انتقام به معنی واقعی" آشنا می‌شوید

به گزارش آرمان‌ملی‌آنلاین، قدیروف "رژیم کی‌یف" را مسئول همه چیز دانسته و چنین اقداماتی را "تروریستی" خوانده است. او پیشنهاد کرده که حکومت نظامی در روسیه برقرار شود تا"با هم کل این هسته تروریستی" را از بین ببرند.

قدیروف همچنین از ارتش روسیه خواسته است که نرمش به خرج ندهد و درگیر پروتکل‌ها نباشد و «به مکان‌های تجمع رهبران تروریست‌ها حمله کنند تا چیزی از آنها باقی نماند».

وی همچنین اروپای غربی را تهدید کرد و گفت که روسیه "به عنوان مثال به دروازه‌های آلمان یا لهستان می‌رسد."

او گفت: در نهایت، من کمی جلوتر می‌روم، اما جزئیات را فاش نمی‌کنم. به زودی، در منطقه عملیات ویژه نظامی [اوکراین] ما به نشان خواهیم داد که انتقام به معنای واقعی کلمه چگونه است.

قدیروف همچنین در تلگرامش نوشت: یگان‌های نظامی چچن اکنون برای عملیات‌های جنگی و تصرف تعدادی از مناطق پرجمعیت در دونتسک آماده می‌شوند.

ایسنا به نقل از پراودای اوکراین نوشت، وی افزود: دوستان؛ یگان‌های چچن دستور جدیدی مبنی بر استقرار مجدد نیروهایشان دریافت کرده‌اند. مسئولیتی به ما در سرزمین‌ها و مناطق جمهوری دونتسک محول شده است. طبق این دستور، نیروهای چچن برای عملیات‌های جنگی و تصرف تعدادی از مناطق شلوغ منطقه مذکور آماده می‌شوند.

به گفته او، یگان‌های نظامی چچن با پشتیبانی وزارت دفاع و نیروهای مسلح روسیه آماده عملیات‌های جنگی می‌شوند.

قدیروف تاکید کرد: همزمان با اینکه فرماندهی این یگان‌ها برنامه‌هایی را نسبت به پیشروی و کنترل مناطق پرجمعیت در دونتسک تنظیم کرده‌اند، اولین مرحله از این عملیات طی چند روز اخیر آغاز شده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار