| کد مطلب: ۱۰۹۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

هشدار به بیماران قلبی در تهران: از منزل خارج نشوید!

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران : شهروندان استان توجه داشته باشند در مواقع آلودگی هوا، فضای باز به هیچ عنوان برای انجام حرکت‌ های ورزشی مناسب نبوده و برای سلامت جسمی افراد خطرناک است.

هشدار به بیماران قلبی در تهران: از منزل خارج نشوید!
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار انباشت آلاینده‌های جوی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و به بیماران قلبی و تنفسی توصیه کرد در این شرایط از منزل خارج نشده و در فضای باز تردد نکنند.
 
 حامد یزدی مهر عصر چهارشنبه از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: با توجه به این هشدار از اواخر وقت پنجشنبه شب ۲۸ دی در جنوب و غرب تهران تا یکشنبه اول بهمن در نواحی مرکزی و جنوبی استان شاهد مخاطراتی همچون پایداری هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده‌های جوی و در نهایت کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد شهری و صنعتی خواهیم بود.
 
 
وی با اشاره به اینکه از جمله موارد آلایندگی هوا می‌توان به منابع طبیعی و مصنوعی و عوامل اقلیمی اشاره داشته باشیم، اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی، وجود کوره‌ها، دود و آلودگی ناشی از سوزاندن بقایای کشاورزی و وسایل نقلیه و سوخت غیراستاندارد و مازوت سوزی از جمله منابع مصنوعی آلودگی هوا هستند که سهم بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند لذا می‌توان با یک مدیریت منسجم از میزان اثرات پیدا و پنهان این مخاطرات بکاهیم.
 
یزدی مهر با بیان اینکه در زمان اعلام هشدارهای آلودگی هوا توصیه اکید مدیریت بحران عدم تردد بیماران قلبی و تنفسی، اطفال، بانوان باردار و سالمندان است، ادامه داد: از شهروندانی که بیشتر در معرض آسیب پذیری با آلودگی هوا هستند می‌خواهیم در مدت اعلام شده در منازل خود بمانند و از قرار گرفتن در محیط باز حتی‌الامکان خودداری کنند.
 
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران تاکید کرد: شهروندان استان توجه داشته باشند در مواقع آلودگی هوا، فضای باز به هیچ عنوان برای انجام حرکت‌های ورزشی مناسب نبوده و برای سلامت جسمی افراد خطرناک است.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار