| کد مطلب: ۱۰۷۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد

۶۰ درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند

استاندار مازندران گفت: ۶۰ درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند و کارگران با تحصیلات پایین در مازندران کم داریم.

۶۰ درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند

استاندار مازندران گفت: ۶۰ درصد بیکاران مازندران با سواد بالا هستند و کارگران با تحصیلات پایین در مازندران کم داریم.

سید محمود حسینی‌پور شنبه‌شب در آئین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی مازندران اظهار کرد: امروزه شاهد نسل کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستیم که مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین به بدترین شکل ممکن توسط ظالمان زمان به شهادت می‌رسند.

وی با اعلام اینکه خون کودکان مظلوم فلسطین هرچه سریع مسیر پیروزی را برای فلسطین هموار می‌کند، افزود: رژیم صهیونیست حیوانات انسان نمایی هستند که هیچ بویی از انسانیت نبردند و از خداوند می‌خواهیم پیروزی نهایی را نصیب مظلومان عالم کند.

استاندار مازندران با اشاره به حمایت ورزشکاران زیادی در دنیا از مظلومان فلسطین و محکوم کردن صهیونیست‌ها، تصریح کرد: بسیار خرسندم که در جمع قهرمانان مدال آور جهانی، پاراآسیایی، آسیایی و خانواده‌های آن‌ها هستم، مازندران دیار ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان است که پرچم نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی را به اهتزاز در می‌آورند و باعث افتخار مردم ایران هستند.

حسینی‌پور با اعلام اینکه ورزش قهرمانی مظهر تمایلات، استعداد‌ها و تشخص یک ملت است و نقش برجسته‌ای در لایه‌های اجتماعی دارد، بیان کرد: ورزشکاران مازندران در همه حوزه‌های ورزشی تمدن و فرهنگ اصیل مازندران را به رخ دنیا کشیدند و فرزندان این دیار در عرصه‌های بین‌المللی مدال‌آوری دارند که در رسانه‌های مختلف دنیا آن‌ها را با نام مازندران می‌شناسند.

وی با تأکید بر اینکه امروزه رهبر انقلاب اسلامی در امواج متلاطم که از سوی دشمنان ایجاد شده است با رهبری حکیمانه ایران اسلامی را به درستی به سر منزل مقصود می‌رسانند و در عمل، رفتار و بیان بی نظیر هستند، خاطرنشان کرد: باید همیشه قدر مردم کشور را بدانیم که حامی ورزش و ورزشکاران هستند.

استاندار مازندران با بیان گرامیداشت هفته مازندران، گفت: ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید در مازندران تقدیم اسلام شدند و باید بدانیم این اقتدار، امنیت، پیشرفت و ترقی را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سفر اخیر به کشور روسیه به همراه تعدادی از فعالان اقتصادی مازندران و دیدار با رئیس گمرک فدراسیون روسیه، این مسؤول هیأت مازندران را به حضور پذیرفتند، ادامه داد: این مسؤول روسیه اعلام کرد مازندران را از کودکی می‌شناسم، زمانی که در دوران کودکی و مدرسه پدرم علاقمند کشتی بود و کشتی وزن ۶۷ کیلوگرم ببر مازندران را با دقت مشاهده می‌کرد و عاشق نبرد‌های امام علی حبیبی بود از آنجا عاشق مازندران شدم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه نقش قهرمانان و پهلوانان مازندران در دنیا برجسته است، افزود: ورزش در دیپلماسی هم نقش دارد و ورزشکاران در دیپلماسی بسیار ارزشمند هستند، در حوزه ورزش و الگوبرداری جوانان نقش قهرمانان، پهلوانان و ورزشکاران برای نسل آینده مازندرانی بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه در راهبری حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی امروزه ورزشکاران الگوی بی نظیر برای جوانان هستند.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار