| کد مطلب: ۱۰۶۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی پلیس: امنیت بر مهار تورم و رشد تولید تاثیر زیاد دارد/ کشف حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در ۶ ماهه اول سال توسط مرزبانی فراجا

منتظرالمهدی: پلیس نقش مهمی در عملی کردن این شعار در سال جاری داشته است، چراکه تمام اقدامات ما در طول سال در راستای تامین هرچه بیشتر امنیت در داخل و مرزهای کشور بوده و قطعا تامین امنیت، تاثیر بالایی در «مهار تورم و رشد تولید» خواهد داشت.

سخنگوی پلیس: امنیت بر مهار تورم و رشد تولید تاثیر زیاد دارد/ کشف حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در ۶ ماهه اول سال توسط مرزبانی فراجا

سردار «سعید منتظرالمهدی»، سخنگو و معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس درباره زمان برگزاری «هفته فراجا» در سال ۱۴۰۲ توضیح داد: هفته فراجا در سال جاری با شعار «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» در روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر برگزار می‌شود و در این هفته، علاوه بر برگزاری مراسم‌های گوناگون در سراسر کشور، خدمات قابل توجهی توسط پلیس به عموم شهروندان ارائه می‌شود که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی در تبیین شعار «هفته فراجا» گفت: منظور از شعار «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» این است که در سایه برقراری ارتباط با شهروندان، ایجاد اعتماد در مردم و جلب مشارکت آنها، شاهد تولید امنیت پایدار در جامعه خواهیم بود که می‌تواند تامین آسایش عمومی را به همراه داشته باشد. در واقع، هرچقدر تعامل پلیس و مردم بیشتر باشد، امنیت و آرامش بیشتری نیز بر جامعه حاکم خواهد شد. 

سخنگوی فراجا ادامه داد: صبح شنبه ۱۵ مهرماه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی با حضور فرمانده محترم فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار می‌شود و هم‌زمان در سراسر استان‌ها نیز با حضور فرماندهان انتظامی استان‌ها، شاهد برگزاری مراسم رژه و صبحگاه «هفته فراجا» خواهیم بود. همچنین در این ایام، پلیس‌های تخصصی کشور از جمله پلیس راهور بسته‌های خدماتی گوناگونی را برای شهروندان در نظر گرفته‌اند که به‌زودی رونمایی خواهد شد. 

منتظرالمهدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شعار تعیین‌شده برای سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری یعنی «مهار تورم، رشد تولید» نیز اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس نقش مهمی در عملی کردن این شعار در سال جاری داشته است، چراکه تمام اقدامات ما در طول سال در راستای تامین هرچه بیشتر امنیت در داخل و مرزهای کشور بوده و قطعا تامین امنیت، تاثیر بالایی در «مهار تورم و رشد تولید» خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین اقدامات پلیس در راستای عمل به شعار سال، مبارزه جدی با قاچاق کالا برای رونق‌بخشی به اقتصاد داخلی کشور بوده است که در این زمینه مرزبانی فراجا در شش‌ماهه نخست امسال حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده و همچنین طی این مدت، پلیس امنیت اقتصادی کشور نیز بیش از ۴۲ هزار پرونده خُرد و کلان مربوط به قاچاق کالا تشکیل داده است.

 

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار