| کد مطلب: ۱۰۶۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

قوه قضاییه به اعتراضات کشاورزان ورود می کند؟

مهردادگودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس هم زمانی برای مطالبه کشاورزان رودباری دست به کار شد و از رئیس قوه قضاییه خواست که به طور جد به این موضوع ورود کند و سند آب منطقه ای را ابطال کند که کارد به استخوان این کشاورزان رسیده بود.

قوه قضاییه به اعتراضات کشاورزان ورود می کند؟

مشکلات در شهرستان رودبار کم نبود که شرکت آب منطقه‌ای هم در سال 99 آمده سند زمین‌های آبا و اجدادی کشاورزان این شهرستان را در کنار رودخانه سفید رود که دارای سند و نسق مالکیت هستند را نادیده گرفته و هزار و 500 متر از این اراضی در طرفین رودخانه را به عنوان بستر به نام خودش ثبت کرده است.

به گفته یحیی عزیزی کارشناس جهاد کشاورزی گیلان، ظاهرا نظارتی بر رفتار مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان وجود ندارد. نمایندگان هم که به دنبال مسائل خاص خودشان هستند. در این بین مسئولان کشوری خودشان باید خیلی جدی به مشکلات مردم استان گیلان ورود کنند.

مهردادگودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس هم زمانی برای مطالبه کشاورزان رودباری دست به کار شد و از رئیس قوه قضاییه خواست که به طور جد به این موضوع ورود کند و سند آب منطقه ای را ابطال کند که کارد به استخوان این کشاورزان رسیده بود. حقی که پیش تر از اینها انتظار می‌رفت توسط وی به عنوان نماینده و صدای گویای آنها در صحن علنی مجلس شنیده شود و نه مثل ده‌ها مطالبه دیگر مردم این شهرستان که ابتدایی ترین آنها آب شرب است هنوز به طور جدی نه از سوی مسئولان آبفا و نه نماینده مردم مطالبه گری نشده است.                     

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار