| کد مطلب: ۱۰۶۳۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

اظهارنظر عجیب روزنامه جوان درباره وفاداری و رنگ مورد علاقه زنان

روزنامه جوان در گزارشی با استناد به «پژوهش‌ها و مطالات خارجی» که نوشته نزد این روزنامه محفوظ است، ادعاهای جالب و البته عجیبی را درباره اثرات رنگ لباس و نوع لباس زنان بر جامعه مطرح کرده است.

اظهارنظر عجیب روزنامه جوان درباره وفاداری و رنگ مورد علاقه زنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روزنامه جوان نوشت: آزمایش بعدی آن‌ها نشان داد زن دارای لباس قرمز از سوی شرکت‌کنندگان زن، مورد تحقیر بیشتری قرار گرفت و رتبه‌بندی وفاداری جنسی او کمتر بود.

در یکی از مطالعات جذابیت جنسی زنان به عنوان تابعی از رنگ پیراهن مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج نشان داد هنگام پوشیدن رنگ قرمز در مقایسه با رنگ‌های دیگر، زن جذاب‌تر و دارای تمایل جنسی بیشتر درنظر گرفته می‌شد.

 زنان نیز بین پوشیدن لباس قرمز و توانایی جنسی زن دیگر ارتباط برقرار و او را رقیب جنسی خود تلقی می‌کنند. آن‌ها همچنین دریافتند زنان نسبت به زنی که لباس قرمز پوشیده‌بود در مقایسه با زنی با لباس سفید حساسیت جنسی بیشتری احساس و او را از نظر جنسی پذیراتر ارزیابی می‌کردند.

آزمایش بعدی آن‌ها نشان داد زن دارای لباس قرمز از سوی شرکت‌کنندگان زن، مورد تحقیر بیشتری قرار گرفت و رتبه‌بندی وفاداری جنسی او کمتر بود.

بر اساس این یافته‌ها می‌توان گفت پوشش و لباس یک فرد امری صرفاً شخصی و خصوصی نبوده و بر جامعه اطراف فرد نیز تأثیرگذار است.

اعتماد به نقل از جوان نوشت، لباس افراد، رنگ و سبک پوشش آن‌ها نه‌تن‌ها امری خنثی و بدون بار ارزشی محسوب نمی‌شود، بلکه همچون آینه‌ای است که سایرین بر اساس آن بسیاری از ویژگی‌های فردی و فرهنگی و زمینه‌ای فرد را حدس می‌زنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار