| کد مطلب: ۱۰۶۳۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد

ارائه خدمات حمل‌ونقلی به زائران اربعین در 4 مرز

رئیس کارگروه حمل‌ونقل عمومی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) به تشریح برنامه‌ها و اقدامات این شرکت برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین پرداخت.

ارائه خدمات حمل‌ونقلی به زائران اربعین در 4 مرز

به گزارش آرمان ملی آنلاین٬ مهدی علیزاده، گفت: براساس ابلاغ صورت‌گرفته، امسال در ۴ مرز خسروی، مهران، چذابه و شلمچه نسبت به ارائه خدمات حمل‌ونقلی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام خواهیم کرد.

یه نوشته ایلنا٬ رئیس کارگروه حمل‌ونقل عمومی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی  با بیان این که طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت‌گرفته بالغ بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس برای اربعین امسال در نظر گرفته شده است، گفت: این اتوبوس‌ها از شهرهای تهران، کرج، مشهد و اهواز برای خدمات‌رسانی از طریق ۴ مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر این که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیچ خللی در خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در ایام اربعین ایجاد نمی شود، ادامه داد: در مرز خسروی ۱۲۵ دستگاه اتوبوس، مرز شلمچه ۷۵ دستگاه، مرز چزابه ۱۵۰ دستگاه و مرز مهران ۴۲۵ دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به زوار در ایران و خاک عراق مستقر خواهند شد، ضمن این که ۲۵۰ دستگاه تریلی شرکت آزادگان نیز برای تقویت خدمات‌رسانی در صورت لزوم پیش‌بینی شده است.

علیزاده با اشاره به این که بر اساس دستورالعمل فعلی اتوبوس‌های پیش‌بینی‌شده تا ۸۰ کیلومتر در خاک عراق عملیات انتقال زائران را انجام می‌دهند، افزود: تعداد ناوگان و گستره خدمات ما در خاک کشور عراق بر اساس نیاز و تصمیم ستاد اربعین عراق افزایش خواهد یافت و ما آمادگی لازم برای انتقال زوار به نجف و کربلا را در صورت ابلاغ داریم.

وی همچنین در خصوص تأمین سوخت و پشتیبانی فنی اتوبوس‌ها نیز گفت: قطعات لازم و استراتژیک در صورت نقص فنی اتوبوس‌ها تامین شده است و تیم‌های امدادی، گشت‌های نظارتی و تانکرهای سوخت‌رسانی نیز در محل‌های تعیین‌شده مستقر خواهند شد.

رئیس کارگروه حمل‌ونقل عمومی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی در پایان با بیان این که آغاز خدمات‌رسانی با ابلاغ ستاد اربعین ۲۷ مرداد است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که روز اربعین در ایران ۱۵ شهریور و در عراق شانزدهم است، خدمات‌رسانی اتوبوس‌ها تا انتقال آخرین زائر به کشور عزیزمان ادامه خواهد داشت. ضمن این که پیش‌بینی ناوگان مورد نیاز برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی به شرکت‌کنندگان در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران نیز انجام شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار