| کد مطلب: ۱۰۶۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

اجرای طرح ممانعت از بساط گستری و دستفروشی در محدوده تئاتر شهر

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: حضور دستفروشان در اطراف مجموعه فرهنگی که هم بنایی فاخر و دارای ارزش تاریخی است و هم برای شهروندان این شهر و حتی کشور یاداور خاطرات خوب است؛ شایسته و زیبنده نیست.

اجرای طرح ممانعت از بساط گستری و دستفروشی در محدوده تئاتر شهر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان با بهره گیری از ظرفیت های مختلف از مسیرهای متفاوت دنبال می شود تاکید کرد: رویکرد شهرداری تهران حذف دستفروشان نیازمند نیست.

سعید بیگی، درباره طرح ممانعت از بساط گستری و دستفروشی در محدوده تئاتر شهر و ساماندهی دستفروشان در مکانی دیگر گفت: حضور دستفروشان در اطراف مجموعه فرهنگی که هم بنایی فاخر و دارای ارزش تاریخی است و هم برای شهروندان این شهر و حتی کشور یاداور خاطرات خوب است؛ شایسته و زیبنده نیست.

وی افزود: در این محدوده با چند موضوع مواجه بودیم از سویی بحث بساط گستری و دستفروشی بود و معضل سد معبر که جز مسائل مدیریت شهری است. قصد ما کمک به افرادی است که دستفروش واقعی هستند و به این کار برای معیشت نیازمند هستند اما کمک ما باید به گونه ای باشد که موجب سد معبر هم نشود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با موضوع دغدغه و نگرانی مردم، هنرمندان و مدیریت شهری برای حفظ بنای تئاتر شهر مواجه هستیم لذا بی تردید حضور دستفروشان در اطراف تئاتر شهر نه در شان دستفروشان و نه در شان شهر و هنرمندان است. البته این به معنای عدم توجه به دستفروشان و معیشت انها نیست ولی مطالبه ساماندهی این محدوده از شهرداری تهران بسیار زیاد بود لذا تصمیم گرفتیم در حال حاضر محیط اطراف تئاتر شهر را ساماندهی کنیم و در این مسیر از دستفروشان درخواست کردیم که همکاری کنند.

وی تاکید کرد: ثبت نام دستفروشان در این محدوده با هدف شناسایی دستفروشان واقعی و نیازمند به این کار اغاز شده است. شرکت شهربان شهرداری تهران با تمام قوا برای اجرای طرح ممانعت از حضور بساط گستران و دستفروشان در این محدوده پای کار امده است ولی به افرادی که نیازمند به این کار هستند کمک خواهیم کرد بر همین اساس به دنبال ظرفیتی هستیم فضایی متناسب با دستفروشان واقعی پیدا کنیم و اقدامی انجام دهیم که معیشت انها دچار مشکل نشود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار