| کد مطلب: ۱۰۶۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

تمدید مهلت تایید سوابق تحصیلی کنکوری‌ها تا پایان امشب

بنا به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، مهلت تایید هویت داوطلبان آزمون سراسری امسال تا پایان امروز جمعه ۶ مرداد تمدید شد.

تمدید مهلت تایید سوابق تحصیلی کنکوری‌ها تا پایان امشب

بنا به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، مهلت تایید هویت داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا پایان امروز جمعه ۶ مرداد تمدید شد.

به گزارش آرمان امروز آنلاین؛ مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد؛ سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir، برای مشاهده و تأیید سوابق هویتی و تحصیلی تا پایان روز جمعه، ششم مردادماه، فعال است.

بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش نسبت به تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود تا موعد مقرر اقدام کنند.

 رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش صبح جمعه در خبری منتشر شده در سامانه آموزش و پرورش اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲، تا امروز فرصت دارند تایید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود را اعلام کنند که این زمان تمدید شد.

منظور از سوابق تحصیلی، معدل کتبی داوطلب است که با توجه به نمرات امتحانات نهایی محاسبه و این تاثیر چهل درصدی هم در کنکور دی و هم در کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ اعمال می‌شود. با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۴۰ درصد است، سهم آزمون تستی کنکور ۶۰ درصد خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار