| کد مطلب: ۱۰۶۲۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

بعضی برنامه دارند که در مجالس مذهبی بدون حجاب وارد شوند! | مدیران باید در صف اول امر به معروف باشند

فرماندار مشهد امر به معروف و نهی منکر را مسئولیت همه مدیران دانست و گفت: مدیران باید ترویج حجاب و مقابله با بی‌حجابی را با هوشمندی پیگیری کنند .

بعضی برنامه دارند که در مجالس مذهبی بدون حجاب وارد شوند! | مدیران باید  در صف اول امر به معروف باشند

به گزارش آرمان ملی آنلاین- محسن داوری، فرماندار مشهد با تأکید بر اینکه مدیران باید در صف اول امر به معروف و نهی از منکر باشند، اظهار داشت: همه  مدیران در زمینه امر به معروف و نهی منکر مسئولیت دارید. یکی از پیام‌های امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود. امروز هم مدیران ما اولین کسانی هستند که باید در صف امر به معروف و نهی از منکر حاضر شوند.

داوری با بیان اینکه امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است، گفت: فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد. در حوزه ترویج حجاب و مقابله با بی‌حجابی، دستگاه‌های اجرایی باید با هوشمندی پیگیری کنند و با درایت برای بار چندم پوزه دشمن را به زمین بزنند. این اقدام باید به خوبی انجام شود تا دشمن بهره‌برداری نکند.

وی ادامه داد: امروز بعضی افراد فرصت‌طلب و دشمنان واقعی دین برنامه دارند که چگونه در مجالس مذهبی بدون حجاب وارد شوند و حرمت‌شکنی کنند. بعضی افراد نیز به صورت ناآگاهانه و حتی برخی از سخنرانان و مداحان نیز به این موضوع دامن می‌زنند. هر کسی باید به وظیفه خود به صورت جهادی عمل کند.

فرماندار مشهد ضمن تشکر از مردم و همه دستگاه‌های مرتبط در برگزاری راهپیمایی هفته عفاف و حجاب، اضافه کرد: اگرچه از برخی دستگاه‌ها گلایه‌هایی وجود دارد، اما لازم می‌دانم از مردم و تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار تشکر کنم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار