| کد مطلب: ۱۰۶۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

تمهیدات پلیس راهور برای فراهم کردن جای پارک خودرو در شب‌های محرم

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از فراهم شدن جای پارک خودرو در شب‌های محرم خبر داد

تمهیدات پلیس راهور برای فراهم کردن جای پارک خودرو در شب‌های محرم

به گزارش آرمان ملی آنلاین-  سرهنگ محمد رازقی،معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص تمهیدات پلیس برای چینش خودروها در شب‌های محرم اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ، تمهیدات خاصی برای چینش و پارک وسایل نقلیه بخصوص موتورسیکلت‌هایی که قصد شرکت در مراسمات ماه محرم را دارند اندیشیده شده است.

وی افزود: پلیس برای پارک خودروها و موتورسیکلت‌ها محل‌های خاصی را پیش بینی کرده است و از تمام ظرفتی معابر پیرامونی و اطراف برگزاری این مراسم به صورت ویژه استفاده خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محل‌هایی که مراسم برگزار می‌شود معمولاً حجم زیادی از شهروندان مراجعه می‌کنند که در همین باره همکاران بنده با دست اندرکاران هیئت‌ها از قبل صحبت کرده اند و محل‌های مشخص شده‌ای را برای پارک مراجعین در نظر گرفته اند و برنامه ریزهای خوبی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سعی شده در خصوص جای پارک مشکلی تا حد امکان پیش نیاید و هدف اصلی ما این است که همه مراسم در کمال نظم و انضباط و ایمنی ترافیکی انجام شود و مشکلی در این خصوص نباشد.

سرهنگ محمد رازقی افزود: برخی مواقع پلیس مجبور می‌شود برخی از معابر را به صورت مقطعی مثلاً در زمان تخلیه بار ترافیک در پایان مراسمات برقرار نماید و خودروها را از مسیرها و کوچه‌های دیگری هدایت کنیم و یا در زمان عبور دستجات عزاداری از خیابان‌های دیگری این کار را انجام دهیم که نیاز هست مردم عزیز حتماً همکاری لازم را با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ داشته باشند.

سرهنگ رازقی اظهار داشت: توصیه می‌شود شهروندانی که به محل‌های عزاداری مراجعه می‌کنند با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ که در این محل‌ها استقرار دارند همکاری لازم را داشته باشند. محل‌های پارک خودرو و موتورسیکلت شاید کمی فاصله تا محل برگزاری مراسم فاصله داشته باشد توصیه می‌شود جهت روان سازی ترافیک از این محل جهت پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار