| کد مطلب: ۱۰۵۹۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات تازه و آمار جان باختگان آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی تهران

حادثه آتش سوزی در کارگاه مبل سازی در شهرک مرتض‌گرد، جان 4نفر را گرفت. تعدادی از مردم و آتش‌نشانان هم مصدوم شدند.

جزئیات تازه و آمار جان باختگان آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی تهران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جلال ملکی گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی کارگاه مبل سازی در محله مرتضی گرد خیابان فرهمند به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و با توجه به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران بود، اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک کارگاه مبل سازی به وسعت ۳۰۰ متر آتش سوزی اتفاق افتاده بود که به دلیل حجم زیاد ابر و اسفنج بیشتر کندسوزی روی داده بود.

ملکی با بیان اینکه درب کارگاه از داخل قفل بود، گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی درب را باز کردند و با حجم بسیار زیاد دود ناشی از اسفنج مواجه شدند.

به گزارش صدا و سیما، سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش‌نشانان در حین عملیات متوجه طبقه بالا می‌شوند که محل استراحت کارگران بود و در آنجا چهار مرد جوان که تابعیت غیر ایرانی داشتند و به احتمال زیاد به دلیل دودگرفتگی ناشی از اسفنج که بسیار خطرناک است، جان خود را از دست داده بودند.

آتش سوزی2

 ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان هم مصدوم شد، گفت: جسد این چهار کارگر به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل را ترک کردند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار