| کد مطلب: ۱۰۵۶۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد

واکنش اورژانس درباره خبر کشف نوزاد رها شده در قم

قم- در پی انتشار خبری در فضای مجازی استان قم در خصوص کشف نوزاد رها شده، اورژانس قم اعلام کرد، هیچ مأموریتی در مورد کشف نوزاد انجام نداده است.

واکنش اورژانس درباره خبر کشف نوزاد رها شده در قم

به گزارش آرمان‌ملی‌آنلاین، در پی درج خبری در فضای مجازی در خصوص مأموریت اورژانس قم در خصوص تحویل نوزاد رها شده در یکی از مناطق قم، اورژانس ۱۱۵ قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، چنین مأموریتی نداشته و این خبر تکذیب می‌شود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هفته گذشته گفت: بیش از ۲ هزار مأموریت درون‌شهری و جاده‌ای توسط اورژانس ۱۱۵ در یک هفته گذشته انجام شد.

عزت الله بهزادی نیا افزود: در این بازه زمانی، ۶ هزار و ۱۷۰ مورد تماس با اورژانس گرفته شده است.

مهر نوشت، وی با بیان این‌که از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۵۲۶ مورد مأموریت داشته‌ایم، گفت: ۲ هزار و ۱۴۳ مورد مأموریت درون‌شهری و ۳۸۳ مورد نیز مأموریت جاده‌ای بوده است.

وی با اشاره به آمار تصادف‌ها و فوتی‌های هفته گذشته، گفت: تعداد تصادف‌های شهری و جاده‌ای هفته گذشته ۴۴۲ مورد بوده که از این تعداد یک مورد فوتی تصادفی در صحنه بود.

بهزادی نیا با بیان این‌که بیشترین موضوع‌های مورد پیگیری در تماس‌های گرفته شده با اورژانس مربوط به تصادف‌ها بوده است، گفت: یک مورد از مأموریت‌های انجام‌شده با بالگرد بود.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۵۲۶ مأموریت اورژانس، ۲۵۳ مأموریت توسط موتورلانس انجام شده است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار