| کد مطلب: ۱۰۵۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

تنها ۵ روز دیگر به قرعه‌کشی بلوبانک باقی مانده است؛

شمارش معکوس جایزه ۵ میلیارد تومانی

کمپین قرعه‌کشی بلوبانک که از روزهای پایانی سال گذشته آغاز شده بود، به هفته پایانی و روز هیجان‌انگیز قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیونی نزدیک می‌شود.

شمارش معکوس جایزه ۵ میلیارد تومانی

آرمان ملی آنلاین - اگر شما هم یکی از کاربران بلوبانک باشید و اپلیکیشن خود را در سال جدید به‌روز کرده باشید، احتمالا بخش جدید بلوکلاب را مشاهده کرده‌اید. در این بخش امتیازات قرعه‌کشی هر کاربر به نمایش درمی‌آید تا هر فردی از میزان شانس خود باخبر شود و برای افزایش شانس خود تلاش کند.   

هنوز هم برای شرکت در این قرعه‌کشی زمان دارید. برای شرکت در قرعه‌کشی شانس به توان دوستی‌۲ کافی‌ست موجودی حساب خود را به میزان ۲۰۰ هزار تومان افزایش دهید تا به ازای هر ۲۰۰ هزار تومان (از مجموع موجودی‌های قبل و بعد از این واریز) یک امتیاز به میزان امتیازات کسب‌ شده‌تان، اضافه شود. نکته مهم اینکه امتیازات این کمپین، در روزهای تعطیل رسمی (پنجشنبه‌، جمعه و تعطیلات رسمی) ۲ برابر محاسبه می‌شود.

به محض اینکه موجودی حساب خود را به میزان ۲۰۰ هزار تومان افزایش دهید، رسما وارد قرعه‌کشی می‌شوید و شانس بردن جوایز تعیین شده را پیدا می‌کنید. پس از آن تعداد دوستانی که با کد شما در بلوبانک حساب باز کرده‌اند هم باعث افزایش امتیازات‌تان می‌شود. برای کسب امتیازات این مورد کافیست موجودی حساب دوستان دعوت شده شما حداقل ۲ میلیون تومان یا بیشتر از آن باشد تا به ازای هر روز، پنج امتیاز دریافت کنید.    

هر چقدر میزان موجودی حساب شما بیشتر باشد، امتیازات بالاتری خواهید داشت و در روز قرعه‌کشی می‌توانید از حداکثر شانس خود برای کسب جوایز میلیونی بهره ببرید. مراسم قرعه‌کشی در روز ۰۴/۰۳/۰۲ برگزار می‌شود و شما تا روز قبل آن امکان افزایش امتیازات خود را دارید.

کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» در ابتدا با ۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و طی روزهای ۶ تا ۲۴ اسفند سال گذشته برگزار شد، پس از پایان این قرعه‌کشی و مشخص شدن برندگان آن، کمپین شانس به توان دوستی۲ از روز ۲۵ اسفند ماه و با مهلت زمانی بیشتر آغاز به کار کرد تا کاربران بلوبانک بتوانند در فرصتی مناسب امتیازات مورد نظر خود را جمع‌آوری کنند.   

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی کاملا آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.       

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.       

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار