مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط تقدیر کرد
مدیرعامل بیمه رازی به واسطه تلاشهای شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی از این همکاران تقدیر و تشکر کرد.
![مدیرعامل بیمه رازی از همکاران مرکز ارتباط تقدیر کرد](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/NmVhYWE7G2ah/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2ahQenvbw1PN/NmVhYWE7G2ah.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، در پی تلاشهای شبانه روزی همکاران مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی در ایام تعطیلات نوروز، دکتر ناصرالدین اسلامیفرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به نمایندگی از دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با حضور در این مرکز از همکاران تقدیر و تشکر کرد.
مرکز ارتباط 24 ساعته بیمه رازی که در پایان سال 1399 راه اندازی شد ، در ایام نوروز 1401 بیش از هزار و 700 تماس ورودی را پاسخگو بوده و این در حالی است که این مرکز ارتباط توانایی صدور بیمهنامه، پشتیبانی نمایندگان و شبکه فروش و پشتیبانی همراهان و بیمهگذاران بیمه رازی را دارد.
ارسال نظر