| کد مطلب: ۱۱۱۵۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار مدیرعامل بیمه ایران با کانون صنفی نمایندگان مطرح شد؛

ارتقاء کیفیت مقررات نویسی شرکت با حضور نماینده کانون

محمدرضا کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران با اعضاء کانون نمایندگان دیدار و بر افزایش نقش نمایندگان در فرآیندهای بیمه گری تاکید کرد.

ارتقاء کیفیت مقررات نویسی شرکت با حضور نماینده کانون

آرمان ملی آنلاین - مدیرعامل بیمه ایران در این دیدار که روز دوشنبه دهم اردیبهشت در ساختمان مرکزی بیمه ایران انجام شد با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین برنامه های تحولی مدیریت جدید در حوزه نمایندگان میباشد، تاکید کرد: برای رفع دغدغه های نمایندگان تلاش خواهیم کرد با انجام اقداماتی مشکلات مرتفع و به حداقل رسانده شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت همدلانه شبکه فروش برای حل مسائل خاطرنشان کرد: کمیته هایی در سطح شرکت برای بهبود فرآیندها تشکیل خواهد شد و ضرورت دارد یکی از نمایندگان نیز در این کمیته حضور داشته باشد.

کشاورز ابراز امیدواری کرد جلسات مشترک با کانون بصورت برنامه ریزی شده و هر دو ماه یکبار برگزار شود. شایان ذکر است در این دیدار اعضاء کانون صنفی نمایندگان ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل بیمه ایران با معرفی اهم اقدامات کانون، درخواست‌های خود را نیز مطرح کردند.

طرح مسائل و مشکلات آموزش نمایندگان و هزینه های پرداختی به دانشگاه علمی و کاربردی.

درخواست رفع مشکل 3 نفر از فعالین صنفی نمایندگان.

درخواست نرخ و شرایط مناسب بیمه تکمیل درمان نمایندگان.

افزایش سقف اعتبار جهت بیمه نامه های صادره شبکه فروش.

راه اندازی فروش برخط برای نمایندگان همراه با مزایای  رقابتی جهت جذب مشتری جدید و رقابت در بازار.

برخورد با سایت های متخلف و رعایت مقررات.

اهمیت بخشی به نیازهای معیشتی و رفاهی نمایندگان و پرداخت وام های حمایتی.

کانون نمایندگان با هدف طرح و پیگیری مسائل صنفی شبکه فروش تشکیل و با حضور نمایندگانی از سراسر کشور تشکیل شده و اعضاء شامل: علمدار منظری از استان فارس، محمد خسروی از استان مازندران، مجتبی شهرستانی از استان گیلان، سعیدوصال از استان تهران، علی اسدیان از استان خراسان رضوی، احمدنادری از استان کرمان، رامین جهانگیر از استان تهران، مظفرسعیدی از استان گلستان ، مهدی محسنی از استان اصفهان و بازرسین کانون فاطمه بازگیر از استان لرستان و مهرداد شرفی از استان کهگیلویه و بویر احمد می‌باشند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار